کد خبر : 1743794 | 25 اسفند 1399 ساعت 12:59 | 101.6K بازدید | 23 دیدگاه

بازی پرسپولیس را نه صبح برگزار کنید

حرف‌های پیروانی علیه مدیر پولدارترین تیم ایران!

افشین پیروانی در تازه ترین انتقاد خود به اتفاقات جاری، اینبار به موضوع زمان برگزاری بازی‌ این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان و همچنین شرایط میزبانی در آسیا واکنش نشان داده است

حرف‌های پیروانی علیه مدیر پولدارترین تیم ایران!

 

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز به موضوعات مختلفی واکنش نشان داد که مهمترین آن را می تواند به کنایه اش به محمدرضا ساکت و البته تغییرات در زمان برگزاری و پخش دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اشاره کرد.

 

درباره آخرین وضعیت تیم پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان صحبت کنید.
سال سختی بود و اتفاقات بدی افتاد و امیدوارم در سال جدید همه با رعایت پروتکل بهداشتی کسی آسیب نبیند و سال خوبی را برای هموطنان عزیزم از نظر سلامتی و معشیتی آرزو می کنم.

 

بازیکنان تیم از نظر مالی با مشکلاتی مواجه هستند و اعتراضاتی در این خصوص داشتند. درباره آن توضیح می دهید؟
متاسفانه شرایط اقتصادی بدی در جامعه شکل گرفته و تیم ما هم مستثنی از آن نیست. اکثر تیم ها هم مشکلات مالی دارند. همه در حال تلاش هستند تا این مشکلات به حداقل برسد.

 

ایران موفق به کسب میزبانی نه در لیگ قهرمانان و نه در انتخابی جام جهانی نشده است. در اینباره نظرتان چیست؟
تصمیم گیرنده کسان دیگری بودند و باید قبل از این اتفاقات و تصمیمات رایزنی ها را می کردیم و امکانات را ارائه می کردیم. فکر می کنم گروه ما را می توانستند به ایران میزبانی بدهند. ما پرسپولیس هستیم و طی دو سال اخیر دو بار فینالیست بودیم و هر جایی که مسابقات برگزار شود مهم نیست و به تداوم موفقیت و نتیجه دلخواه می اندیشیم.

 

1554109

 

چه تدابیری برای سفر بدون خطر به هند در شرایط پروتکل کرونایی در نظر گرفته اید؟
سال سختی را داشتیم و همه دست به دست هم دادیم تا در خصوص کرونا به تیم آسیبی نرسد. یک سری هواداران هم از دست ما بابت اینکه از حضورشان در تمرینات، جلوی هتل، فرودگاه و ... ممانعت کردند ناراحت شدند. حتی اصحاب رسانه هم زیاد اطراف تیم نبودند اما برای اینکه لیگ و فوتبال زنده بماند و آسیبی به هواداران و بازیکنان نرسد این تلاش را داشتیم و امیدوارم این پروتکل شدید را در ادامه هم دنبال کنیم.

 

زمان دیدار با نفت مسجدسلیمان هم با تغییراتی مواجه شده است.
یک بحثی بود و من پیگیری کردم و متوجه شدم که کنداکتور شبکه پر است. من فکر نمی کنم پربیننده تر از بازی پرسپولیس در پنج شنبه آخر سال وجود داشته باشد. از این بابت متعجب هستم که چرا تایم بازی را 4 عصر گذاشتند. خب می گذاشتند ساعت 9 صبح تا مردم بیشتر به کارشان برسند و فضا برای چیزی که تلویزیون به نمایش می خواهد بگذارد بیشتر باشد. من این موضوع را بی احترامی به ما می دانیم. نه حق پخش گیر ما می آید و نه تبلیغات محیطی. تیمی که چهار سال قهرمان است یک ریال دریافتی نداشته است. بیایند شفاف سازی کنند و بدهی و درآمد ما را مشخص کنند. اینکه از دور فقط بگویند بدهکار هستید من قبول نمی کنم. اینکه بازی ما را ساعت 15 گذاشتند باعث تعجب من و تیم شد. من قبلا هم گفتم اگر خواستند بازی ها را یک روز در میان بگذارند و یا 9 صبح یا 11! این بی احترامی به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش است. آقایان تصمیم گیرنده لطفا کمی فکر کنید. اول گفتند 16:15 و بعد هم گفتند ساعت 15. دو سه روز وقت دارید و می توانید تایم آن را باز هم تغییر دهید و به نظرم یک جور دورهمی برای برگزاری مسابقات است. توقع نداشته باشید که چرا یک جور دیگر به ما نگاه می کنند و تصمیماتی که می‌گیرند به سود فوتبال ما نیست. شرایط حال حاضر فوتبال ما به خاطر کسانی است که دوره‌های پیش در فدراسیون بودند. آقای مدیری که... نه رییس فدراسیون، مشاورهایی داشتند که تصمیم گیرنده اصلی بودند. از اینجا می‌روند پست باشگاهی می گیرند که خیلی عجیب است. پولدارترین تیم ایران می روند مدیر می شوند. بیایید جوابگو باشید. اگر حال و روز فوتبال ما این است مقصر شما هستید. شمایی که مشاوره می دادید و تصمیم می گرفتید اما الان شرایط فوتبال به شکلی است که همه دلواپس و نگران هستند. چرا باید تیم ملی ما که سه میزبانی داشت در کشور دیگری بازی کند. این را باید تلاش می کردید تا شرایط به این شکل نمی‌شد. نه اینکه بروید در اتاق های در بسته که الان هم تصمیماتی در حال گرفته شدن است. (در این لحظه خبرنگاری صحبت او را ناتمام می گذارد و می‌پرسد منظورتان آقای ساکت است؟) حالا اسم کسی را نبرید. صد درصد فدراسیون گذشته مقصر است و کسانی که تصمیم گیرنده و مشاور بودند. حال و روز فوتبال ما چندان خوب نیست. قبلا باید تلاش می کردند یا بلد نبودند و تلاشی نکردند  تا فوتبال به این شکل بشود.

دیدگاه‌ها