کد خبر : 1743795 | 25 اسفند 1399 ساعت 13:07 | 43.6K بازدید | 5 دیدگاه

زمین تمرین نداریم اما میزبانی می‌خواهیم؛

یحیی درخواست میزبانی پرسپولیس را زیر سوال برد

گل‌محمدی می‌گوید که در ایران امکانات هتلینگ، زمین تمرین و استادیوم در حد مطلوب نیست و اعطای میزبانی به دیگر کشورها هم طبیعی بود.

یحیی درخواست میزبانی پرسپولیس را زیر سوال برد

 

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که میزبانی لیگ قهرمانان به کشورهای هند، تایلند، عربستان و امارات اعطا شود و تیم های ایرانی نیز در خارج از کشور به میدان بروند. این موضوع با واکنش های متفاوتی در بین اهالی فوتبال همراه شد و حالا یحیی گل‌محمدی به آن واکنش نشان داده است.

گل‌محمدی در این خصوص با اشاره به ضعف امکانات در ایران گفت: این کرونا خیلی از مشکلات فوتبال ما را عیان و بیان کرد. نشان داد که چقدر از نظر امکاناتی فقیر هستیم. از نظر امکاناتی برای انجام و میزبانی تورنمنت شرایط آن را نداریم. اینقدر هم به این در و آن در نزنیم و به جای اینکه مشکلات و عدم میزبانی را گردن ای اف سی و مسوولان آن بیندازیم باید به خودمان نگاه کنیم. بیاییم بیشتر کار کنیم و سرمایه گذاری کنیم. امکانات بیشتری در اختیار باشگاه ها و تیم ملی قرار دهیم. ما الان در بحث تمرین و زمین مشکل داریم.

وی در مورد تیم های حریف اظهار داشت: تیم هایی که می خواستند به تهران بیایند و تورنمنت را برگزار کنند باید چه کاری می کردیم. برای داوران هم باید زمین استاندارد در نظر می گرفتیم. ما اما از نظر امکانات خیلی، خیلی و خیلی ضعیف هستیم و انتظار میزبانی را نباید داشته باشیم. ما هم از نظر مبادلات مالی مشکل داریم و هم از نظر امکانات هتلی. در برخی از شهرها همین الان هم می بینیم که برخی تیم‌های لیگ برتری هتل ندارند و ما باید به مسافرخانه برویم. با تمام مشکلاتی که وجود دارد ما زمین مسابقه خوب هم نداریم چه برسد به زمین تمرین.

 

او همچنین با اشاره به وضعیت تمرین پرسپولیس و استقلال توضیح داد: باید توقعات را در حد امکانات خودمان بیاوریم و به جای اینکه درباره افرادی که از بیرون تصمیم می گیرند نگاه کنیم، به خودمان نگاه کنیم و کاملا مشخص است که کار نکردیم و هیچ امکاناتی نداریم. هیچ امکانات و سخت افرازی واقعا فقیر هستیم. استقلال و پرسپولیس زمین تمرین ندارند و می خواهیم انتظار میزبانی داشته باشیم دور از واقعیت است.

دیدگاه‌ها