کد خبر : 1743806 | 25 اسفند 1399 ساعت 14:00 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از شکست در دربی لندن

انتقاد تلویحی لوریس از مورینیو: ترسو بودیم

هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام، معتقد است که تیمش در شکست 2-1 مقابل تاتنهام، با ترس زیادی بازی کرد.

انتقاد تلویحی لوریس از مورینیو: ترسو بودیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این شاگردان ژوزه مورینیو بودند که با گل دیدنی اریک لاملا پیش افتادند اما در ادامه توپچی ها دو بار توسط مارتین اودگارد و الکساندر لاکازت (پنالتی) به گل رسیدند و توانستند در این دربی حساس لندن به پیروزی برسند.

جرمین جیناس، هافبک سابق تاتنهام، که به عنوان کارشناس، بازی را برای بی‌بی‌سی اسپورت تحلیل می کرد، با انتقاد از شیوه محافظه‌کارانه مورینیو، گفت:" هر بار که آنها مقابل حریفی عقب نشستند، نتیجه تغییر کرد که در دیدار یکشنبه هم تاتنهام را به جایی نرساند. آنچه مقابل آرسنال دیدیم، چیزی است که هر بار اتفاق می افتد، مگر اینکه مورینیو از آنها بخواهد دست بالا را بگیرند.

 

1582416

 

نمایش تاتنهام مقابل آرسنال بسیار شوکه کننده بود اما بیشتر از همه، ذهنیت آنها برای این بازی وحشتناک بود. رفتن به دربی با ذهنیتی که من در نیمه اول از همه بازیکنان تاتنهام دیدم، دردسرساز است. آنها به زمین رفته بودند تا شکست بخورند."

هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام، هم تایید کرد که از هم تیمی هایش انتظار بیشتری داشته است:" ما اندکی انتظار بیشتری داشتیم؛ اینکه تاتنهام دیگری ببینیم. فکر می کنم می توانیم به چیزی که از تیم وقتی 10 نفره شد، دیدیم، افتخار کنیم زیرا وقتی بود که ما سطح فشار و هجوم مان را افزایش دادیم.

و تیم حریف را مجبور به اشتباه کردیم. ما با کمی شانس بیشتر می توانستیم به گل تساوی برسیم. اما پیش از آن، دیداری بود که فکر می کنم با ترس زیادی بازی کردیم.

احساس می کنم آزاد نبودیم و آرسنال از این مسئله بهره برد.دو تیم با تردیدهای زیاد و درنهایت آرسنال در خانه پیروز شد."

 

1582413

 

این در حالی است که مورینیو در پایان بازی انگشت اتهام را به سمت "بازیکنان بزرگ" تیمش گرفت و گفت:" ما ضعیف بودیم. بد دفاع کردیم. فشار یا پرسینگی نداشتیم. بعضی از بازیکنان مهم تیم در زمین مخفی شده بودند. واقعا بد بودیم.

بازیکنان بزرگ! شما برای تاتنهام بازی می کنید بنابراین بازیکنان بزرگی هستید. من انگشت اتهام را به سمت A، B یا C نمی گیرم. من حتی انگشت اتهام را به سمت خودم می گیرم زیرا ما یک تیم هستیم. اما وقتی به این اندازه ضعیف هستیم، انگشت اتهام را به سمت شخص دیگری نمی گیریم. ما نیاز به شدت بیشتری در بازی مان داریم."

دیدگاه‌ها