کد خبر : 1743808 | 25 اسفند 1399 ساعت 14:43 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

مریدی: ٢ سال بازی نکردم و تحت فشار بودم

سینا مریدی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به اتفاقات و حواشی گذشته واکنش نشان داد.

مریدی: ٢ سال بازی نکردم و تحت فشار بودم

به گزارش "ورزش سه"، سینا مریدی درباره وضعیتش در باشگاه فولاد خوزستان، اظهار داشت: جلسه‌ای در باشگاه داشتیم که شرایط جدا شدن من از فولاد بهتر شود. به من حتی اجازه داده شد تا با باشگاه‌هایی که خواهان جذبم هستند، مذاکره کنم. با برخی باشگاه‌ها توافقی حاصل شد و به زودی تصمیم‌گیری خواهیم کرد. باشگاه فولاد بابت فسخ قراردادم مبلغی را در نظر گرفته است تا رضایت‌نامه برای من صادر شود.


وی درباره حواشی نیم‌فصل اول و اختلافاتی که بین او و کادر فنی ایجاد شده بود، به تسنیم گفت: یک بازیکن وقتی دو سال از شرایط بازی دور باشد خیلی از موقعیت‌ها را از دست می‌دهد و تحت فشار قرار می‌گیرد. دو سال زمان کمی نیست. درست است که شاید کم‌کاری از من بوده است و یا سلیقه مربیان فرق می‌کرد، اما من دو سال بازی نکردم و خیلی تحت فشار قرار گرفتم. وقتی آدم تحت فشار است امکان دارد، حرف‌هایی بزند که باعث پشیمانی شود. دلیل همه حرف‌هایی که زدم همین فشارهایی بود که از سوی اطرافیان روی من وارد شده بود.


بازیکن فولاد خوزستان اضافه کرد: در این مدت همه پیگیری می‌کردند که چرا من بازی نمی‌کنم و متأسفانه حرف‌هایی زده شد که سوءتفاهم و ناراحتی مربیان را به همراه داشت. من تحت فشار بودم و حرف‌هایی زدم که باعث شد برخی هواداران علیه آقای نکونام جبهه بگیرند و بابت این موضوع معذرت‌خواهی می‌کنم.


مریدی تصریح کرد: آقای نکونام و دیگر مربیان تیم واقعاً زحمت می‌کشند تا تیم الان شرایط خوبی پیدا کرده است. قرار نیست آدم فقط در یک جا موفق باشد و شاید قسمت من این بود که فوتبالم را در جایی دیگر ادامه دهم. وقتی فولاد در اینجای جدول است و مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد یعنی در تیم اتفاقات بزرگی افتاده است و همه کارشان را خوب انجام داده‌اند. برای آقای نکونام و فولاد در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

دیدگاه‌ها