کد خبر : 1743815 | 25 اسفند 1399 ساعت 15:18 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از باخت به آرسنال

انتقاد ژوزه از بیل؛ بعضی‌ها در زمین مخفی می‌شوند

توپچی ها شب گذشته به شایستگی توانستند پیروز دربی شمال لندن لقب بگیرند.

انتقاد ژوزه از بیل؛ بعضی‌ها در زمین مخفی می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در زمین آرسنال با ارائه نمایشی نه چندان خوب 2-1 مغلوب شد. در این بازی توپچی ها تیم برتر میدان بودند ولی تاتنهام بود که روی ضربه رابونای استثنایی اریک لاملا به گل اول رسید. در ادامه مارتین اودگارد توانست کار را به تساوی بکشاند تا میزبان بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم الکساندر لاکازت از روی نقطه پنالتی گل دوم را زد و برتری تیمش را تثبیت کرد.

ژوزه مورینیو نیمه دوم گرت بیل و تانگوی اندومبله را از زمین بیرون کشید و در پایان بازی نیز تلویحا به انتقاد از آنها پرداخت.

 

 

1571720

 

 

آقای خاص که نمایش ضعیف تیمش در نیمه اول را باور نداشت، به خبرنگاران گفت:« تنها نکته مثبت نیمه اول ما گلی بود که لاملا زد. گلی فوق العاده اما در مجموع آرسنال تیم بهتر بود و به شایستگی گل مساوی را زد. 1-1 به درستی نمایشگر اتفاقات زمین در نیمه اول نبود و شاید حق آنها پیروزی بود. آرسنال بر ما مسلط بود و متاسفم بگویم که برخی بازیکنان مهم مان هیچ کار خاصی انجام ندادند. آنها مخفی شده بودند، نه پاس می دادند و نه تحرک خاصی داشتند. نمی خواهم همه چیز را متوجه بازیکنان کنم چون به نوبه خودم در این شکست سهم دارم.»

 

مورینیو ادامه داد:« یکی از دلایل بازی بدمان در نیمه اول، عدم جدیت و سختکوشی بود. بیل  و اندومبله باید بیشتر در جریان بازی قرار می گرفتند. به پرس بیشتر و حرکات عمقی بیشتری نیاز داشتیم. به اندازه کافی سختکوش نبودیم.»

 

دیدگاه‌ها