کد خبر : 1743824 | 25 اسفند 1399 ساعت 15:57 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولی کان: آلابا پسر خوبی است ولی مدیربرنامه هایش....

اولیور کان یکی از دلایل عدم توافق با داوید آلابا برای تمدید قرارداد را مدیر برنامه های او می داند.

اولی کان: آلابا پسر خوبی است ولی مدیربرنامه هایش....

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که داوید آلابا، ستاره اتریشی بایرن مونیخ، بعد از مدت ها حضور در این تیم و رسیدن به همه افتخارات ممکن با باواریایی ها تصمیم به جدایی گرفته و می خواهد چالش جدید خود را در خارج از فوتبال آلمان و احتمالا لالیگای اسپانیا تجربه کند.

 

 

1559478 

 


آلابا چندی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به شکل رسمی از تصمیم خود برای جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل پرده برداشت. طی روزهای گذشته دوباره بحث در مورد تیم بعدی آلابا اوج گرفته و با وجود این که اکثریت قریب به اتفاق منابع معتبر مدعی شدند که او به زودی با رئال مادرید قرارداد امضا خواهد کرد، اکنون به نظر می رسد که شرایط تغییر کرده و شاید راهی بارسا شود.

 

اولیور کان عضو هیئت مدیره بایرن و از اسطوره های باشگاه یکی از دلایل اصلی جدایی آلابا را مدیر برنامه های او پینی زاهاوی می داند.

 

 

Pini Zahavi: An Israeli Super-Agent Is Currently Working With Bundesliga's  Elite Player Robert Lewandowski – ONN – Premium Social Network and Magazine

 

 

او در انتقاد از زاهاوی گفت:« حقیقتا ناراحتم و به نظر می رسد مدیر برنامه های داوید با واقعیت قطع ارتباط کرده و پذیرش چنین شرایطی سخت است.

ما البته داوید را بسیار دوست داریم. او شخصیت فوق العاده ای دارد، رفتارش دوستانه است و انسان گشاده رویی به حساب می آید. برای نگه داشتن او همه کار کریدم اما نتوانستیم به توافق دست پیدا کنیم. این اتفاقات در فوتبال رخ می دهند. داوید قصد داشت چالش ورزشی جدیدی پیدا کند. 

 رویکرد باشگاه درباره آلابا بسیار روشن است. ما فرش قرمز برای آلابا پهن کردیم و تا حدی که برای‌مان مقدور بود به او پیشنهاد دادیم اما داوید و به خصوص مدیربرنامه‌هایش پینی زاهاوی نخواستند که روی این فرش قرمز قدم بگذارند.»

دیدگاه‌ها