کد خبر : 1743828 | 25 اسفند 1399 ساعت 16:14 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

با رونالدو رابطه مان خوب است

واکنش بنزما به اخبار بازگشت رونالدو و جذب هالند

کریم بنزما که در نشست خبری بازی با آتالانتا شر.ت کرده بود، با سوالاتی راجع به رونالدو و ارلینگ هالند روبرو شد.

واکنش بنزما به اخبار بازگشت رونالدو و جذب هالند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه خانگی خود میزبان آتالانتا از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. بازی رفت را رئال در برگامو با یک گل برده ولی فردا قطعا شب راختی نخواهد داشت.

 

 

1581931

 

 

کریم بنزما که شنبه توانست هر دو گل پیروزی بخش رئال را به الچه بزند، در نشست خبری بازی آتالانتا شرکت کرد و پاسخگوی سوالات شد.

ستاره فرانسوی در مورد بازی گفت:« باید با انگیزه و جاه طلبی وارد میدان شویم. بازی سختی خواهد بود چرا که حریف تیم واقعا خوبی است. آتالانتا برای جبران می آید ولی ما هم آماده ایم.»

 

جذب ارلینگ هالند:« در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبتی ندارم. هر ماه در مورد بازیکنانی که در رئال نیستند، حرف زده می شود و شایعات و گمانه زنی ها زیاد است. هالند یک بازیکن خوب و گلزن بزرگی است و اگر روزی موقعیت برای پیوستن به رئال داشته باشد، استقبال خواهیم کرد.»

 

 

1582425

 

 

وضعیت هازارد:« ادن در این مدت بدشانس بوده و برایش غمگینم. او بازیکن بزرگی است و می تواند به رئال بسیار کمک کند. خودش هم از این وضعیت ناراحت است. ادن می خواهد خودش را ثابت کند ولی مصدومیت ها اجازه نمی دهند. ما به نوبه خودمان می خواهیم به او کمک کنیم و ای کاش خیلی زود بهبود پیدا کند.»

 

فشار گلزنی در رئال:« در رئال همیشه فشار وجود دارد و من هم از کودکی که فوتبال را شروع کردم، فشار را روی خودم را حس می کنم. هر مهاجمی دوست دارد گل بزند. برخی مواقع تیم ها عقب می کشند و گلزنی سخت می شود. می دانم هواداران دوست دارند رئال گل های زیادی بزند ولی نمی توان هر بازی سه یا 4 گل زد. من و همه تیم در تلاشیم تا کل های بیشتری به ثمر برسانیم.»

 

 

1574290

 

 

بازگشت رونالدو:« با رونالدو روزهای بسیار خوبی داشتیم و کارهای بزرگی در رئال انجام دادیم. نمی داتم شرایط کریس در یووه چگونه است. با من همیشه ارتباطش خوب بود و نمی دانم به رئال بر می گردد یا خیر. من نه رئیس باشگاهم و نه سرمربی.»

 

تمدید قرارداد:« من در لحظه زندگی می کنم. قراردادم تا 2022 اعتبار دارد و اگر رئیس بخواهد با من تمدید کند، مشکلی نخواهم داشت. بازیکن رئال هستم و امیدوارم سال های بیشتری بمانم.»

 

صحبت از جذب مهاجم جدید برای رئال:« اصلا ناراحت نمی شوم. من صرفا یک مهاجم نیستم و کارم فقط گلزنی نیست. من پاس گل می دهم و به تیم کمک می کنم. وقتی در زمین هستم، هدفم کمک است و مهمتر از هر چیزی نیز پیروزی و موفقیت تیم است.»

 

دیدگاه‌ها