کد خبر : 1743831 | 25 اسفند 1399 ساعت 16:22 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس انریکه مزد درخشش دو ستاره بارسا را داد

در لیست جدید تیم ملی اسپانیا نام پدری گونزالس و جوردی آلبا نیز مشاهده می شود.

لوئیس انریکه مزد درخشش دو ستاره بارسا را داد

به گزارش "ورزش سه"، از چندی دیگر رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا آغاز خواهد شد؛ جایی که تیم ملی اسپانیا در گروه B مسابقات با تیم های گرجستان، یونان، کوزوو و سوئد هم گروه است و قطعاً شاگردان لوئیس انریکه هرگز کار آسانی برای صعود پیش‌رو نخواهند داشت.

 

در همین ارتباط ساعاتی پیش لیست تیم ملی اسپانیا برای سه مسابقه ابتدایی در مقدماتی جام جهانی مقابل تیم های یونان، گرجستان و کوزوو اعلام شد؛ دیدارهایی که به ترتیب در تاریخ های 26، 28 و 31 مارس برگزار خواهد شد و پیروزی در آنها برای لاروخا از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

اما دو نکته جالب در رابطه با نفرات دعوت شده از سوی لوئیس انریکه وجود دارد. پدری گونزالس، پدیده جوان و تنها 18 ساله بارسلونا، که در این فصل نمایش های درخشانی در ترکیب این تیم ارائه داده توسط انریکه به اردوی جدید تیم ملی اسپانیا دعوت شده است؛ اتفاقی که کاملاً قابل انتظار هم به نظر می رسید.

 

همچنین دیگر ستاره بارسلونا یعنی جوردی آلبا نیز که از زمان بازگشت لوئیس انریکه به اسپانیا به اردو دعوت نشده بود، با توجه به فرم خوب خود طی هفته های اخیر در این لیست قرار گرفته تا به نوعی سرمربی لاروخا مزد عملکرد عالی این دو ستاره بارسلونا در ماه های اخیر را داده باشد.

 

 

1582435

دیدگاه‌ها