کد خبر : 1743833 | 25 اسفند 1399 ساعت 16:30 | 32.6K بازدید | 3 دیدگاه

همه می خواهیم به ادن کمک کنیم

زیدان: هازارد با ما نیست؛ توضیحش دشوار است

زین الدین زیدان هم از مصدومیت ها متوالی ادن هازارد متعجب است و تایید کرد که فردا برابر آتالانتا غایب خواهد بود.

زیدان: هازارد با ما نیست؛ توضیحش دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه خانگی خود میزبان آتالانتاست. بازی سخت و دشواری در انتظار کهکشانی ها خواهد بود و زین الدین زیدان نیز این را به خوبی می داند. رئال برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید از برتری 0-1 بازی رفت خود در برگامو دفاع کند.

 

 

1582439

 

 

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« فردا همه چیز از صفر شروع می شود. بازی رفت با همه داستان هایش به تاریخ پیوست و حالا بخش دشوار کار را پیش رو داریم. تا الان هیچ کاری انجام نداده ایم و فردا برای صعود باید همه توان مان را بگذاریم. اصلا نباید به برتری 0-1 بازی رفت فکر کنیم. بازی فردا مثل یک فینال است. آنها تیمی بسیار قدرتمند هستند.»

 

مصدومیت دوباره هازارد:« او در شرایط بازی نیست و الان چیز بیشتری نمی توانم بگویم. در این مورد نمی توانم توضیح بیشتری بدهم. می خواهم مثبت فکر کنم و اینکه به زودی باز می گردد.»

 

 

1570719

 

 

معضل مصدومیت های متوالی هازارد:« در هر صورت اتفاقاتی افتاده است که مثبت نیستند. ادن در دوران فوتبالش هرگز این اندازه مصدوم نشده بود. همه می خواهیم به او کمک کنیم و او را مثل گذشته در اوج ببینیم ولی نمی دانم این با من رخ خواهد داد یا یک مربی دیگر چون در هر صورت هازارد قراردادی طولانی مدت دارد. در این مورد توضیح بیشتری ندارم.

 می دانم صبر هواداران لبریز شده ولی از آنها می خواهم صبور باشند چون هازارد قطعا خودش را ثابت خواهد کرد. او یک بازیکن درجه یک است. در این مورد که می گویند مشکل از تیم پزشکی ماست نیز موافق نیستم. کادر مجربی در رئال حضور دارند.»

 

غیبت کاسیمیرو:« خواهید دید بدون او چطور بازی خواهیم کرد. به جای او بازیکنانی دارم که بتوانند به خوبی کار کنند. نگران این مساله نیستم و محرومیت بازیکنان، اتفاقی غیرمعمول نیست. روی بازیکنی دیگر برای پر کردن جای خالی او حساب کرده ام.»

 

 

1576672

 

 

سیستم سه دفاعه برابر آتالانتا:« در چند بازی اینگونه به میدان رفته ایم و باز هم ممکن است از این سیستم استفاده کنیم. به طور معمول با 4 مدافع بازی می کنیم و ببینیم فردا چه خواهد شد.»

 

 

دیدگاه‌ها