کد خبر : 1743841 | 25 اسفند 1399 ساعت 16:56 | 95.6K بازدید | 7 دیدگاه

شایعه ای که هر روز جدی تر می شود

غیرمنتظره؛ چراغ سبز زیدان برای بازگشت رونالدو

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، برای بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم چراغ سبز نشان داد.

غیرمنتظره؛ چراغ سبز زیدان برای بازگشت رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف ناامید کننده یوونتوس از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انگشت اتهام به سمت کریستیانو رونالدو روانه شد. در واقع گل دوم تیم پرتغالی روی جاگیری بد کریستیانو رونالدو که در دیوار دفاعی قرار گرفته بود به ثمر رسید تا انتقادات از او به اوج خود برسد‌.

 

 

1581790

 

 

حتی طی روزهای اخیر بحث هایی در رابطه با احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس مطرح و گفته شد که مدیر برنامه‌های او یعنی خورخه مندس مذاکراتی برای بازگشت این بازیکن به رئال مادرید انجام داده است؛ موضوعی که البته تایید نشده و حتی باشگاه یوونتوس نیز اعلام کرده که به فروش فوق ستاره پرتغالی فکر نمی کند اما هنوز شایعات در این زمینه ادامه دارد.

 

رئال مادرید در حالی فردا شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان آتالانتا خواهد بود که زین الدین زیدان پیش از این مسابقه واکنش جالبی به بازگشت احتمالی کریستیانو رونالدو نشان داده و به نوعی برای رقم خوردن این اتفاق ابراز تمایل کرده است.

 

 

1582442

 

 

زیدان در پاسخ خبرنگار ایتالیایی اسکای درباره بازگشت احتمالی رونالدو به رئال مادرید گفت: " بله، ممکن است این شایعات درست باشد... ما کریستیانو را می شناسیم اما او اکنون بازیکن یووه است و باید  به این موضوع احترام بگذاریم. او در یک باشگاه دیگر بازی می کند. حال بگذارید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها