کد خبر : 1743863 | 25 اسفند 1399 ساعت 18:25 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

ژاوی: چه کسی بهتر از مسی برای شکستن رکورد من؟

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا، از این که لیونل مسی رکورد او را می شکند ابراز خوشحالی کرده است.

ژاوی: چه کسی بهتر از مسی برای شکستن رکورد من؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حالی از ساعاتی دیگر به مصاف هوئسکا می رود که لیونل مسی در صورت به میدان رفتن یک رکورد جدید را به نام خود ثبت خواهد کرد. فوق ستاره آرژانتینی می‌تواند امشب به رکورد 767 بازی در لباس بارسا برسد و از این حیث با ژاوی برابری کند.

 

در همین ارتباط ژاوی طی مصاحبه ای با موندو دیپورتیوو به شکسته شدن رکوردش توسط لیونل مسی واکنش نشان داده و می‌گوید: " واقعا چه کسی بهتر از لیونل مسی برای شکستن این رکورد. قطعاً منصفانه خواهد بود که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال و کسی که مدتها به دفاع از لباس بارسلونا پرداخته صاحب رکورد بیشترین بازی در این تیم باشد. باعث افتخار من خواهد بود که بهترین بازیکن تاریخ رکورد من را بشکند."

 

 

1502852

 

 

ژاوی در ادامه تمجیدهای خود از لیونل مسی گفت: " دیدن نمایش های او لذت خاصی دارد. باعث خوشحالی من است که برای مدتی طولانی در رختکن بارسلونا و همچنین بخش‌های دیگر کنارش بودم. از اینکه مسی رکورد من را می شکند واقعاً هیجان زده و خوشحال هستم. این لیونل مسی است و همواره رقابت کردن با او امری محال است چرا که همیشه مسی پیروز می‌شود. البته مشخص بود که او در صورت ماندن در بارسا می‌تواند این رکورد من را بشکند.

 

 

1580900

 

 

امیدوارم که لیونل مسی سال های طولانی در اینجا باقی بماند و گل های زیادی برای بارسلونا به ثمر برساند چراکه این موضوع باعث خوشحالی ما خواهد شد."

دیدگاه‌ها