کد خبر : 1743867 | 25 اسفند 1399 ساعت 18:49 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

موضع باشگاه استقلال در مورد حضور در عربستان

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص شایعات مبنی بر مانع تراشی سازمان ورزش برای اعزام به عربستان و انتقادها از درخواست کمک این باشگاه از هواداران صحبت کرد.

موضع باشگاه استقلال در مورد حضور در عربستان

به گزارش "ورزش سه"، حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال پاسخگوی چند سوال در مورد مسائل اخیر این باشگاه بود که در ادامه می خوانید:

 

آیا خبر مانع تراشی وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضور استقلال در عربستان صحت دارد؟

 

خیر تا این لحظه وزارت ورزش و جوانان در این مورد هیچ صحبتی با ما نداشته است. این که ما در این بازی ها شرکت کنیم یا خیر به نظرم آن چنان شاید تابع تصمیم های داخلی نباشد. به هر حال ما بخشی از دنیای فوتبال بوده و تابع قوانین و مقرراتی هستیم که FIFA  و AFC وضع کرده است. به طور طبیعی کشورها از ایجاد تنش با نهادهای بین المللی ورزشی پرهیز می کنند. با توجه به اینکه اگر ما در بازی های آسیایی حضور پیدا نکنیم احتمال محرومیت های بعدی وجود دارد، من بعید می دانم که در داخل هم کسی با این اعزام مخالف باشد. لذا با توجه به اینکه تا این لحظه هیچ ممانعتی به ما اعلام نشده بعید هم هست که بعد از این مخالفتی صورت بگیرد. ما برای رفتن به بازی های آسیایی مشکلی نخواهیم داشت.

 

آیا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان در پایان فصل تدبیری اندیشیده شده است؟

 

در مورد تمدید قرارداد بازیکنان هم آقای مددی و هم هیات مدیره در تلاش هستند تا با بازیکنان مذاکراتی را داشته باشند. امیدواریم که بتوانیم چه در خلال بازی های پیش رو و چه در دوران تعطیلات نوروزی این دست مذاکرات را جدی تر دنبال کنیم. به نظرم عزیزان تا اینجا زحماتی که کشیده اند منتج به نتایج خوبی شده و امیدوارم که کمی فرایند را سرعت ببخشند. باشگاه خیلی جدی به این فکر هست که بتواند با تامین نظر سرمربی و کادرفنی با بازیکنان مورد نیاز در فصل آینده، تمدید قرارداد را انجام دهد.

 

آیا اقداماتی صورت گرفته که استقلال مشکلی از بابت استفاده از بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان آسیا مواجه نشود و آیا بازیکنان مشکل خروجی و مالیاتی ندارند؟

 

 مدیریت امور بین الملل باشگاه با هماهنگی دکتر آصفی در تلاش بوده  و هستند و اقداماتی را هم انجام داده اند. جای خوشحالی دارد که عرض کنم که هم با نظام وظیفه صحبت های لازم صورت گرفته، هم با اداره مالیات صحبت شده و هم با اداره گذرنامه تعاملات و توافقاتی انجام شده تا برای خروج بازیکنان مشکلی وجود نداشته باشد. حتی مهلت گذرنامه بعضی از بازیکنان به پایان رسیده بود که هماهنگی های لازم انجام شده تا در اولین فرصت که خود عزیزان اقدام کنند، گذرنامه برایشان صادر شود تا مشکلی برای همراهی تیم در آسیا نداشته باشند.

 

اعلام شماره حساب برای کمک های مردمی با برخی واکنش های منفی همراه بود، چرا راه های درآمدزایی هنوز به سرانجام نرسیده و نقشه راه مشخصی برای درآمدزایی پایدار وجود دارد؟ و اینکه باشگاه پرسپولیس هم مواضعی در این خصوص داشت.

 

آقای خلیل زاده که از طرف هیات مدیره مسئولیت بخش اقتصادی را هم فارغ از ریاست هیات مدیره بر عهده دارند و برنامه های خوبی را تا اینجا آغاز کرده اند و در تلاش اند که این برنامه ها را به سرانجام برسانند. این برنامه ها اگر به سرانجام برسد، اوضاع اقتصادی ما بهتر از این هم خواهد شد.  بارها در این زمینه صحبت کردم،بهتر است همکاران ما در هیات مدیره رقیب کار خودشان را درست انجام بدهند و به مباحث دیگر باشگاه ها ورود نکنند. واقعیت این است که اگر ما هم به چاه نفت وصل بودیم به دنبال کمک‌های مردمی نمی‌رفتیم. در این زمینه هم باشگاه مستقیم ورود نکرد و دل هواداران سوخت و خودشان خواستند مبالغی را برای باشگاه جمع آوری کنند. چون این اقدام خیرخواهانه بود و ما هم از آنها حمایت کردیم. ما چون خودمان را از مردم می‌دانیم از این اقدام حمایت کردیم. همه جای دنیا مردم و تیم های مردی با هم در تعامل هستند و تیم های مردمی با کمک مردم اداره می شوند. برخی از هواداران برای اینکه از باشگاهشان حمایت کنند بلیت می‌خریدند و راهی ورزشگاه می‌شدند اما امروز به خاطر کرونا این امکان نیست. به همین علت ما از این اقدام هواداران حمایت کردیم.

دیدگاه‌ها