کد خبر : 1743896 | 25 اسفند 1399 ساعت 21:46 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اینتر در رادار بارسلونا قرار گرفت

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی و تنومند اینتر مورد توجه بارسلونا نیز قرار گرفته است.

ستاره اینتر در رادار بارسلونا قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در یک سال و نیم اخیر و بعد از انتقال 65 میلیون پوندی از منچستریونایتد به اینتر تولدی دوباره دتاشت و تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال شده است. روملو لوکاکو که در اولدترافورد دچار افت محسوسی شده بود، در لباس اینتر این فصل در 33 مسابقه موفق به زدن 24 گل و ارسال هفت پاس گل شده که کارنامه درخشانی محسوب می شود.

 

1577341

 

اما بارسلونا قصد دارد در تابستان پیش رو برای خرید روملو لوکاکو اقدام کنند. رونالد کومان از دوران حضور در اورتون نسبت به این بازیکن شناخت داشته و سابقه کار کردن با او را در کارنامه دارد. البته بعد از انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا اخباری در مورد احتمال انتقال سرخیو آگوئرو و یا حتی ارلینگ هالند به نوکمپ مطرح شده، اما روملو لوکاکو نیز می تواند گزینه تابستانی بارسلونا لقب گیرد.

 

بلوگرانا تابستان سال گذشته تمام تلاش خود را برای جذب لائوتارو مارتسینز، دیگر مهاجم اینتر لانجام داد که به سرانجامی نرسید و حالا آنها به دنبال خرید روملو لوکاکو هستند. منچسترسیتی نیز به شدت خواهان جذب مهاجم اینتر است و او را به عنوان جانشین سرخیو آگوئرو انتخاب کرده، اما بعید است مدیران نراتزوری به راحتی حاضر به فروش روملو لوکاکو به هیچ تیمی باشند. بعد از جدایی لوییس سوارز باشگاه بارسلونا مهاجم نوک تخصصی در اختیار ندارد و ممکن است روملو لوکاکو فصل بعد حلال مشکلات این تیم در بخش هجومی لقب گیرد.

دیدگاه‌ها