کد خبر : 1743903 | 25 اسفند 1399 ساعت 22:07 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگترین حسرت پژمان جمشیدی برای انصاریان

بازیکن سابق پرسپولیس و ستاره این روزهای سینما ایران از حسرت بزرگ خود در مورد انصاریان صحبت کرد.

بزرگترین حسرت پژمان جمشیدی برای انصاریان

به گزارش "ورزش سه"، پژمان جمشیدی که طی هفته های اخیر حضورش در جشنواره فیلم فجر و درگذشت دو تن از دوستانش او را به چهره ای ویژه در رسانه ها تبدیل کرد، به بهانه چهلمین روز درگذشت زنده یاد علی انصاریان صحبت هایی را در این خصوص انجام داد:

 

خالی بودن استادیوم ها و سینماها ناراحت کننده است

 

خیلی کار سختی است و هر چقدر هم رعایت کنی باز یک چیزهایی از دستت در می رود. ولی تا جایی که امکانش باشد رعایت می کنم. من هم مثل مردم دیگر وقتی استادیوم ها و سینماها را در سرتاسر دنیا خالی می بینیم خیلی ناراحت می شوم. امیدوارم با واکسنی که آمده این مشکل حل شود و دوباره به روال عادی برگردیم.

 

بزرگترین حسرت من برای علی...

 

در این چند هفته اتفاقات خیلی تلخی برای همه ما رخ داد. روح هر دو تایشان شاد. این یک تلنگری به ما می زند که زندگی خیلی کوتاه است و هیچ چیزی ارزش انقدر دویدن و حرص خوردن را ندارد. همه نبودشان حسرت است ولی بزرگترین حسرت من برای علی نبودنش در جشنواره (فیلم فجر) و ندیدن فیلم اش بود. چون این اتفاق برای اولین بار برای علی افتاد و واقعا جای تاسف داشت و مرا غمگین کرد.

 

نمی توانم خودم را جای منتقدان بگذارم

 

نمی توانم خودم را جای کسانی که انتقاد می کنند بگذارم چون در زندگی آنها نبودم. در هر صنفی شاید اگر فردی تازه وارد شود، این مشکلات را داشته باشد. شاید این شعار گونه باشد ولی باور کنید که خیلی به آن فکر نمی کنم.

 

حمایت پیشکسوتان پرسپولیس پس از حواشی جشنواره

 

به من خیلی زیاد لطف داشتند. من واقعا کار خاصی نکردم. واقعا حضور در صحنه فیلمبرداری کار بسیار وقت گیری است و این گونه نیست که شما یک روز اجازه بگیری و نروی ولی واقعا از ته قلبم دوست دارم که سر تمرین تیم پیشکسوتان حضور بیابم و همه عزیزان را ببینم. علاوه بر اینکه یکسری از دوستان هم نسل های خودم هستند یکسری هایشان اسطوره های زمان بچگی من بودند.


اولین بازی ملی سخت بود یا اولین حضور جلوی دوربین؟

 

صد در صد جلوی دوربین سخت تر بود.

 

پرسپولیس در این چهار سال تیم پرقدرتی بود

 

خوشحالم که پرسپولیس در این چهار سال تیم پرقدرتی بود. در آسیا برای همه ما مایه افتخار شد. امیدوارم که امسال هم موفق باشد و احساس می کنم که تیم با خریدهایی که انجام داده شکل می گیرد و قطعا نتایج بهتری هم می گیرد.

 

تیم ملی کار خیلی سختی دارد

 

خیلی کار سختی داریم ولی با درخششی که از لژیونرهایمان می بینیم و با لیگ و جوانانی که داریم دلم به تیم ملی خوش است. تیم ملی نیاز به یک آرامش دارد. امیدوارم فدارسیون و تیم ملی به یک آرامش برسد و نتیجه اش به خوشحالی مردم و صعود به جام جهانی بیانجامد.

 

جایزه گرفتن در جشنواره چه حسی دارد؟

 

جایزه گرفتن هر جایی خوشایند است ولی من همیشه فیلمم در یک جشنواره است یا قرار است در یک مسابقه مورد امتحان قرار بگیرم احساس می کنم که شاید آخر شوم!

 

درخواست پژمان از مردم در آستانه سال نو

 

نمی شود مردم زندگی نکنند؛ چه کسانی که کاسبی می کنند و چه کسانی که خرید می کنند. ولی پروتکل ها را رعایت کنیم، فواصل را رعایت کنیم تا در آستانه نوروز اتفاق بدی رخ ندهد و در سال نو کنار عزیزانمان باشیم.

دیدگاه‌ها