کد خبر : 1743905 | 25 اسفند 1399 ساعت 22:13 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

گاسپرینی: می‌توانستیم مقابل رئال اتوبوس پارک کنیم

جامپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا به تمجید از قدرت رئال مادرید پرداخته است.

گاسپرینی: می‌توانستیم مقابل رئال اتوبوس پارک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا فردا شب و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا به مصاف رئال مادرید می رود. آنها سه هفته پیش و در بازی رفت در برگامو با یک گل مغلوب شدند. جامپیرو گاسپرینی، سرمربی ایتالیایی آتالانتا در آستانه مسابقه برگشت مدعی شد سبک بازی تیمش برابر رئال مادرید تغییر نخواهد کرد.

 

جامپیرو گاسپرینی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت: "رئال مادرید بخت اول صعود بود و اکنون شانس آنها بیشتر شده است. ما هنوز می توانیم صعود کنیم و ما می خواهیم تا حد ممکن رقابت کنیم. باید دید جریان مسابقه چگونه پیش می رود و ما با هویت و ایده خود بازی خواهیم کرد. می دانیم که رئال مادرید می تواند از سیستم های مختلفی استفاده کند و آماده رویارویی با شرایط مختلف است.

 

1553895

 

ما قصد نداریم سبک خود را تغییر دهیم. متاسفانه اتفاقات بازی رفت همانطور می خواستیم پیش نرفت. ما باید دفاعی بازی می کردیم، اما حالا نمی توانیم به آن بازی فکر کنیم و آن مسابقه مربوط به گذشته است. ما انگیزه داریم و اگر شرایط مناسب پیش برود سعی خواهیم کرد برای رئال مادرید دردسر درست کنیم.

 

ما هرگز رویکرد یا هویت خود را تغییر نداده ایم. ما می توانستیم اتوبوس پارک کنیم و منتظر فرصت بمانیم، اما این روش در افکار ما نیست. رویارویی با رئال مادرید دشوار است. آنها زیاد اشتباه نمی کنند و سطح این تیم بسیار بالا است. ما نمی توانیم انتظار شکست رئال مادرید آنهم به هر قیمتی را داشته باشیم و این انتظار مضحکی است.

 

شرایط تا اینجا در لیگ قهرمانان سخت بوده است، اما ما در مرحله گروهی 11 امتیاز کسب کرده و با وجود آن گروه دشوار صعود کردیم. حالا با رئال مادرید دیدار می کنیم و بازی فردا می تواند نقطه عطفی برای فصل ما باشد. کریم بنزما یکی از بهترین مهاجمان جهان است، اما او تنها بازیکن رئال مادرید برای گلزنی نیست و آنها می توانند از راه های مختلف به گل برسند."

دیدگاه‌ها