کد خبر : 1743906 | 25 اسفند 1399 ساعت 22:46 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: راموس می خواهد تا جام جهانی 2046 بازی کند

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا به تمجید از سرخیو راموس پرداخته است.

انریکه: راموس می خواهد تا جام جهانی 2046 بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، امروز لیست تیم ملی اسپانیا برای دیدارهای پیش رو در ماه مارچ اعلام شد و مطابق انتظار نام سرخیو راموس نیز در لیست لوییس انریکه دیده می شد. سرمربی لاروخا عصر امروز در مصاحبه ای در مورد احتمال تداوم حضور سرخیو راموس در تیم ملی و البته شایعات جدایی او از رئال مادرید صحبت کرد.

 

لوییس انریکه گفت: "شما اشتباه شنیدید. سرخیو راموس نگفت جام جهانی 2026، بلکه گفت جام 2046. هیچ کس تا به حال موفق به حضور در شش جام جهانی نشده است، اما اگر یک نفر بتواند این کار را انجام دهد نامش سرخیو راموس باشد. نمی دانم آیا راموس تا ان مقطع قادر به حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا خواهد بود یا خیر، اما من در حال حاضر از در اختیار داشتن چنین بازیکنی خوشحالم.

 

1544693

 

تمدید قرارداد احتمالی سرخیو راموس با رئال مادرید؟ این موضوع مسئولیت من نیست. بهترین کاری که یک انسان می تواند انجام دهد تمرکز و لذت بردن از زمان حال است، زیرا آینده نامشخص است، حالا بعد از ظهر است و من در حال حاضر بیش از حد ریسک کرده ام.

 

دعوت فقط یک بازیکن از رئال مادرید؟ من به این مسائل توجه نمی کنم و نمی دانم بیشتر از کدام باشگاه بازیکن دعوت کرده ام. من برای خوشحال کردن کسی لیست نمی دهم و این مسائل برایم بی اهمیت است."

دیدگاه‌ها