کد خبر : 1743913 | 25 اسفند 1399 ساعت 23:26 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم عجیب بارسلونا برای ستاره رئال مادرید

ادن هازارد در ال کلاسیکوی برگشت برابر بارسلونا باز هم غایب خواهد بود.

طلسم عجیب بارسلونا برای ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بدشانسی های ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید تمامی ندارد و امروز زین الدین زیدان اعلام کرد او باز هم دچار مصدومیت شده است. حدود دو سال قبل رئال مادرید این بازیکن را به عنوان جانشینی برای کریستیانو رونالدو از چلسی جذب کرد، اما ادن هازارد هنوز در تیم جدیدش قادر به ارائه کسری از توانایی های خود نیز نبوده و اغلب بازی های رئال مادرید را به علت مصدومیت از دست داده است.

 

1570719

 

کمتر از یک ماه دیگر دیدار حساس رئال مادرید برابر بارسلونا در استادیوم آلفردو دی استفانو برگزار خواهد شد و به نظر می رسد ادن هازارد در این مسابقه نیز غایب است. مدت مصدومیت این بازیکن حداقل یک ماه عنوان شده و تقریبا می توان با قطعیت گفت زیدان شانسی برای استفاده از ادن هازارد در دیدار برگشت برابر بارسلونا ندارد.

 

اما جالب اینجاست در طول این دو سال حضور ادن هازارد در رئال مادرید تا امروز سه ال کلاسیکو برگزار شده و این بازیکن همیشه به علت مصدومیت حتی یک دقیقه هم قادر به بازی کردن مقابل رقیب دیرینه نبوده است. هر چقدر کریستیانو رونالدو در طول نزدیک به یک دهه حضور خود در مادرید در ال کلاسیکوها درخشان ظاهر شده و یکی از بهترین گلزنان تاریخ این رقابت جذاب لقب گرفت، ادن هازارد قادر به پر کردن جای خالی او نبوده و مصدومیت های متوالی فرصت درخشش از این بازیکن برابر بارسلونا را گرفته است.

دیدگاه‌ها