کد خبر : 1743999 | 26 اسفند 1399 ساعت 21:41 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

سویا و آغاز یک تجربه جدید

ساخت پشت صحنه؛ اقدام خلاقانه باشگاه اسپانیایی

باشگاه سویا برای ایجاد ارتباط بهتر با هوادارن خود دست به ساخت پشت صحنه اتفاقات درون تیم زده است.

ساخت پشت صحنه؛ اقدام خلاقانه باشگاه اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آندلسی در حال تولید محتوای اختصاصی برای کانال YouTube خود است که با کسب نزدیک به 11 میلیون بازدید، نگاهی اجمالی به اتفاقات روزمره در داخل باشگاه دارد.

 

سویا با ترکیبی از موفقیت درون میدان و سرمایه گذاری های جدید که در حال افزایش پتانسیل تجاری باشگاه در تمام زمینه های باشگاه است و همچنین پرورش یک برند جهانی، یک دوره رشد مداوم را تجربه می کند. به این منظور تیم بازرگانی باشگاه با ایجاد محتوایی که آنها را به بازیکنان و کارکنان باشگاه نزدیکتر کند، ابتکار جدیدی را برای بهبود ارتباط با طرفداران فوتبال در سراسر جهان آغاز کرده است.

 

 

1582675

 

 

با افزایش تقاضا برای ایجاد محتوای جدید در سراسر جهان، سویا قصد دارد با مجموعه "پشت صحنه"، که باعث می شود بینندگان جای پرسنل کلیدی باشگاه قرار گیرند، چیز دیگری را ارائه دهد. مسئله ای که سر و صدای زیادی را از بعد عاطفی در بین هواداران ایجاد می کند.

 

مدیر ارتباطات سویا، ژسوس گومز، توضیح داد: "در سراسر رسانه های اجتماعی، به ویژه در کانال YouTube ما، برای مان بسیار مهم است که کیفیت را افزایش دهیم. این باشگاه با آگاهی از رقابت شدید برای جلب توجه آنلاین، فقط بر روی ایجاد محتواهایی متمرکز شده که به پیام ما وفادار بماند و مارک تجاری مان را تثبیت کند.

 

ما محتوایی پیچیده و با کیفیت بالا تولید می کنیم که به وفاداری طرفداران مان پاداش می دهد و فراتر از کوتاه مدت است.  من فکر می کنم فیلم های "پشت صحنه" بهترین مثال برای این موضوع است. بعد از هر بازی، طرفداران اکنون از ما می پرسند که چه مدت پخش ویدیوی" پشت صحنه " برای آخرین بازی طول خواهد کشید. در واقع ما توانسته ایم سطحی از انتظار را بین طرفداران خود را ایجاد کنیم نشان می دهد در مسیر درست قرار داریم."

 

 

1582673

 

 

مدیر ارتباطات با استناد به یک ویدیوی اخیر که مربوط به امضای پاپو گومز بود، افزود.  "ما از نظر تعامل و همچنین مهمتر از همه بازخورد طرفداران و مطبوعات بازده بسیار خوبی داشته ایم."

 

گومز گفت: ساخت پشت صحنه کم کم برای ایجاد محتوای بیشتر در باشگاه اعمال می شود، اگرچه این یک فرایند پیچیده است که نمی توان یک شبه به دست آورد.  ما با پوشش مسابقه ها و ساخت فیلم های کوتاه کار خود را آغاز کرده ایم اما برنامه این است که این نوع تمرکز را در همه زمینه های ممکن داشته باشیم."

 

تعداد بازدیدهای مجموعه "پشت صحنه" برای کانال YouTube این باشگاه با 10،956،015 مورد و با در نظر گرفتن تعداد ثبت نام ها، به یک رکورد رسیده است.

 

 

1582676

 

 

گومز گفت: "وضعیت فعلی برای همه سخت بوده است و ما نگران نیستیم که این را بگوییم. ما قبلاً روی این نوع قالب کار می کردیم  اما در آخرین ماه های فصل گذشته تصمیم گرفتیم که فراتر از این هم برویم.  ما می خواستیم همه چیزهایی را که طی آن هفته ها تجربه می کردیم به اشتراک بگذاریم. کارهایی را که دیگران نمی توانستند ببینند برجسته کنیم و داستان گروهی از هم تیمی های متحد را که در یک بحران جهانی می جنگیدند ، بیان کنیم.

 

چیزهای زیادی برای برقراری ارتباط وجود داشت و من فکر می کنم ما این کار را به خوبی انجام دادیم.  ما در حال رسیدن به اهداف خود هستیم ، اما روشن است که ، در جهانی به پویایی دنیای دیجیتال ، باید به طور مداوم کیفیت فنی و مفهومی محتوایی را که ارائه می دهیم ، ارتقا دهیم."

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها