کد خبر : 1744084 | 26 اسفند 1399 ساعت 18:50 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

جدیدترین واکنش فلیک به شایعات جدایی از بایرن

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید تمام تمرکز خود را روی بازی‌های این تیم قرار داده است.

جدیدترین واکنش فلیک به شایعات جدایی از بایرن

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی پذیرای لاتزیو خواهد بود. بایرن مونیخ در مسابقه رفت و با نتیجه پر گل 4-1 حریف ایتالیایی خود را شکست داده بود و به نظر می رسد کار سختی برای حضور در مرحله بعد مسابقات نداشته باشد.

 

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از دیدار برابر لاتزیو درباره شرایط بازیکنان تیمش گفت: " مانوئل نویر سرماخوردگی خفیفی دارد، کینگزلی کومان دارای مشکلات عضلانی جزئی است. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود اما امیدواریم که فردا آنها را در اختیار داشته باشیم. ما هنوز 30 ساعت قبل از بازی فرصت داریم و من چیزی در مورد ترکیب مسابقه فردا نمی گویم."

 

 

1582801

 

 

شایعات جدایی ژروم بواتنگ: "هیچ کس در این باره به من چیزی نگفته است بنابراین نمی توانم توضیحی بدهم. ژروم در آخرین بازی برابر برمن عملکرد بسیار خوبی داشته است. درست مثل کل تیم؛ مانند هرناندز، دیویس و پاوارد. ژروم چه این فصل و چه در فصل گذشته خوب کار کرده است."

 

فلیک درباره شایعات پیرامون جدایی اش از بایرن: " وقتی من کار را در اینجا شروع کردم حدس و گمان های بیشتری وجود داشت. هر روز درباره مربی متفاوتی صحبت می شد. با این وجود ما موفق شدیم روی بازی هایمان تمرکز کنیم. در بایرن مونیخ موضوعات زیادی وجود دارد اما تیم کاملاً متمرکز است و من نیز به همراه کادر فنی باید تمرکز خود را حفظ کنیم."

 

 

1582804

 

 

دیدار برابر لاتزیو: " می خواهیم در این بازی هم برنده شویم. وضعیت خوبی داریم و می خواهیم آن را ادامه دهیم. به ویژه در خانه می خواهیم با یک برد بیشتر اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم. لاتزیو تیمی است که می تواند خیلی خوب فوتبال بازی کنید بنابراین ما باید آماده باشیم."

دیدگاه‌ها