کد خبر : 1744115 | 26 اسفند 1399 ساعت 21:44 | 59K بازدید | 0 دیدگاه

با بازگشت حاج صفی؛ 

مشکل کاپیتانی سپاهان بالاخره حل شد

طی لیگ بیستم چندین بازیکن بازوبند کاپیتانی طلایی پوشان اصفهانی را بر بازو بسته اند و یکی از دغدغه های ذهنی محرم نویدکیا انتخاب کاپیتان اول تیمش بود.

مشکل کاپیتانی سپاهان بالاخره حل شد 

به گزارش "ورزش سه"، بی شک لقب مهم ترین خبر نقل و انتقالاتی پنجره زمستانی لیگ بیستم را می توان بازگشت احسان حاج صفی به سپاهان دانست؛ بازیکنی که در پایان لیگ شانزدهم از جمع طلایی پوشان جدا شد و پس از حضور در فوتبال یونان، برای دومین مرتبه در ترکیب تراکتور به میدان رفت.


با بازگشت این بازیکن حالا یکی از دغدغه های اصلی محرم نویدکیا برطرف خواهد شد و سرمربی سپاهان بدون فکر کردن کاپیتان اول تیمش را انتخاب خواهد کرد.


مهدی کیانی، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، جلال علی محمدی، گئورگی گولسیانی و پیام نیازمند بازیکنانی بوده‌اند که طی بازی های اخیر لیک بیستم بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر بازو داشته اند ولی به دلیل اینکه کاپیتان های اول و دوم تیم در برخی بازی ها به صورت ثابت بازی نمی کردند، همین موضوع سبب چرخیدن بازوبند کاپیتانی در طول بازی می شد.


حالا اما با حضور حاج صفی این بازیکن که بی شک یکی بازیکنان ثابت طلایی پوشان در دیدارهای پیش روی این تیم خواهد بود، بازوبند را بر بازو خواهد بست و جلوتر از سایر بازیکنان به میدان وارد خواهد شد تا دیگر کسی در طول بازی های سپاهان شاهد جابجایی بازوبند از دست بازیکنان نباشد.


گفتنی است طی لیگ های هجدهم و نوزدهم هم مهدی کیانی بازوبند سپاهان را بر بازو داشت.

 

احمد خلیلی

دیدگاه‌ها