کد خبر : 1744116 | 26 اسفند 1399 ساعت 21:55 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

این قهرمانی را با سیرجانی ها تبریک می گویم؛ 

قلعه‌نویی: علاقه خاصی به والیبال دارم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر قهرمانی سیرجانی ها در لیگ برتر والیبال ایران را به مردم این شهر تبریک گفت.

قلعه‌نویی: علاقه خاصی به والیبال دارم 

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های والیبال فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه در بازی سوم فینال رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16 به میزبانی سالن فدراسیون مقابل هم قرار گرفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای (23 بر 25، 28 بر 30، 25 بر 21، 25 بر 21) به سود شاگردان محمدرضا تندروان در تیم فولاد سیرجان خاتمه پیدا کرد.


امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پایان این مسابقه مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: « قهرمانی تیم فولاد سیرجان را تبریک می‌گویم. تندروان از مربیان خوب والیبال ایران است که در سال‌های گذشته در لیگ قطر هم کار کرده است. والیبال رشته خوبی است و من بعد از فوتبال، علاقه خاصی به والیبال دارم.» 


وی ادامه داد: « بازی امروز فینال هم بسیار خوب، نزدیک و همچون شطرنج بود. مربیان با تعویض‌هایی که انجام می‌دادند به دنبال کسب پیروزی بودند. ضمن اینکه امروز جوانانی را دیدم که واقعاً لذت بردم. از فدراسیون والیبال هم تشکر می‌کنم که لیگ منظمی داشت. این قهرمانی را به مردم خوب سیرجان هم تبریک می‌گویم.»


سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر حرف هایش را اینطور در مورد دلیل حضورش برای مشاهده مسابقه والیبال به پایان رساند: « من به والیبال علاقه خاصی دارم.  اتفاقا هفته گذشته تمرینی در سالن داشتیم و وقت سرمربی والیبال فولاد سیرجان را گرفتیم. »

دیدگاه‌ها