کد خبر : 1744646 | 29 اسفند 1399 ساعت 11:03 | 19.5K بازدید | 4 دیدگاه

بلبلی: به داور گفتم چرا نظرت عوض شد؟

بازیکن نفت مسجدسلیمان از مردم این شهر بابت شکست در برابر پرسپولیس عذرخواهی می کند و می گوید در ادامه راه از جان مایه می گذارند.

بلبلی: به داور گفتم چرا نظرت عوض شد؟

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان آزادی در برابر تیم پرسپولیس شکستگی خفیف در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر داشت محمد بلبلی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: شرایط خیلی حساس و بازی هم سخت بود. چند نفر از بچه های ما برای اولین بار در آزادی بازی می کردند. هرچه داشتیم گذاشتیم و در نیمه دوم هم گل زدیم و به بازی برگشتیم ولی متاسفانه شرایط به گونه ای پیش رفت که یک گل دیگر خوردیم و شرایطمان خیلی سخت تر شد و نتوانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.


او در مورد صحنه‌ای که داور به این بازیکن  کارت داد ادامه داد: بابت صحنه پنالتی من یک اعتراض ساده کردم و گفتم تصمیم اولت پنالتی نبود ولی از نظر داور چهارم داری پنالتی اعلام می کنی ایشان هم عصبی شد و سریع کارت نشان داد.


بازیکن نفت مسجد سلیمان در مورد عملکرد این تیم در برابر تیم های بزرگ در نیم فصل اول و احتمال تغییرش هم گفت: اولین باخت ما مقابل تیم های بزرگ در همین بازی دیروز با پرسپولیس بود. انشاالله که چنین اتفاقی دیگر نمی افتد، ما از هواداران نفت و مردم مسجد سلیمان بابت اینکه نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم عذرخواهی می کنیم. به آن ها قول می دهیم در ادامه کار تمام تلاشمان را بکنیم و از جان مایه بگذاریم و نفت را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

 

نویسنده: حسام الدین فتحعلیان

دیدگاه‌ها