کد خبر : 1745640 | 06 فروردين 1400 ساعت 23:20 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

کورتوا در بهترین لحظه دوران فوتبال خود قرار دارد

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، از تیبو کورتوا تمجید کرد.

کورتوا در بهترین لحظه دوران فوتبال خود قرار دارد

به گزارش "ورزش سه"، اولین ماه‌های حضور تیبو کورتوا در رئال مادرید بسیار کابوس وار سپری شد و چندین اشتباه عجیب و غریب توسط دروازه بان بلژیکی باعث شد که انتقادات از او به اوج خود برسد و حتی شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی زودهنگام او از جمع کهکشانی‌ها به گوش رسید.

 

با این حال کورتوا هرگز ناامید نشد و از طرف دیگر حمایت های زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، باعث شد که این گلر بلژیکی رفته‌رفته فرم خوب خود را به دست آورد. کورتوا بعد از پشت سر گذاشتن همه این اتفاقات اکنون به یکی از مهره‌های غیرقابل جایگزین رئال مادرید تبدیل شده و نمایش های درخشانی را در لوس بلانکوس ارائه می دهد.

 

 

1455369

 

 

تیبو کورتوا هم اکنون برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر در اردوی تیم ملی بلژیک به سر می‌برد. او همچنین یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم ملی کشورش نیز محسوب می‌شود و سرمربی آنها یعنی روبرتو مارتینز معتقد است که کورتوا در بهترین دوران فوتبال خود قرار دارد.او گفت: " من فکر می‌کنم که تیبو هم‌اکنون در بهترین لحظه دوران حرفه ای خود قرار دارد.

 

او به درجه ای از اهمیت رسیده که فقط آن را به واسطه حضور در تیمی مانند رئال مادرید می‌توان به دست آورد. سطح او در این باشگاه بسیار استثنایی بوده و در بحث ملی نیز همیشه کم نوسان ظاهر شده است."

دیدگاه‌ها