کد خبر : 1745708 | 07 فروردين 1400 ساعت 15:30 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

موافقت با حضور حسین‌خانی در اردوی تیم ملی کشتی

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با حضور مصطفی حسین خانی آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی برگزار شد.

موافقت با حضور حسین‌خانی در اردوی تیم ملی کشتی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پس از انتخاب یونس امامی به عنوان آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم در رقابت های گزینشی المپیک در قزاقستان، مصطفی حسین خانی آزادکار کهنه کار تیم ملی در صفحه مجازی خود واکنش تندی به این موضوع داشت و از آن به عنوان"آغاز بازی کثیف و سناریوی تکراری" در تیم ملی یاد کرد. واکنش تند حسین خانی در حالی بود که وی به عنوان ملی پوش ایران در رقابت های قهرمانی آسیا انتخاب شده بود و توسط کادر فنی نیز به دور جدید تمرینات تیم ملی دعوت شد اما انتقاد نابجای وی باعث شد کادر فنی تیم ملی از حضور او در دور جدید تمرینات جلوگیری کند.

 

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی امروز(شنبه) با حضور مصطفی حسین خانی، محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و اعضای کمیته انضباطی برگزار شد و حسین‌خانی توضیحات خود را درباره دلایل انتشار متن انتقادی خود ارائه کرد.

 

در نهایت با توجه به توضیحات این کشتی‌گیر و مجاب شدن اعضای کمیته انضباطی، قرار شد حسین‌خانی برای رفع کدورت‌های بوجود آمده بعد از ظهر امروز(شنبه) با غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جلسه ای را برگزار کند.

 

حسین خانی پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد تست کرونا داد و قرار است پس از حضور در اردو به همراه دیگر آزادکاران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده کند.

دیدگاه‌ها