کد خبر : 1745981 | 09 فروردين 1400 ساعت 15:23 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

شب تلخ و شیرین لواندوفسکی و لهستان

تیم ملی فوتبال لهستان در شب مصدومیت روبرت لواندوفسکی، به لطف درخشش این ستاره خود از سد آندورا گذشت.

شب تلخ و شیرین لواندوفسکی و لهستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال لهستان پس از کسب تساوی 3 – 3 مقابل مجارستان، برای کسب سه امتیاز دیدار مقابل آندورا به مصاف این تیم رفت که به لطف درخشش روبرت لواندوفسکی موفق شد سه امتیاز این بازی را تصاحب کرده تا پا به پای مجارستان در جدول رده بندی بالا بیاید.


در این دیدار شاگردان پائولو سوزا بازی را خوب آغاز نکردند و در حالیکه به نظر می رسید آنها کار راحتی مقابل حریف خود داشته باشند، اما 30 دقیقه طول کشید تا روی حرکت خوب لواندوفسکی به گل رسیدند. در حالیکه ایکر آلوارس سنگربان آندورا در نیم ساعت اول بازی به خوبی مقابل حملات لهستانی ها ایستادگی کرد، در نهایت مقابل ستاره آماده این روزهای بایرن مونیخ مغلوب شد.


لهستان که صاحب یک ضربه کاشته شده بود، موفق شد به گل اول بازی برسد. ارسال ماچی ریبوس به روی دروازه با شوت تک ضرب و زیبای لواندوفسکی همراه شد که شلیک دیدنی این بازیکن به گوشه دروازه رفت و کاری هم از دستان سنگربان آندورا برنیامد تا بدین صورت قفل دروازه حریف باز شود.


هر چند که میلیک و پیاتک دیگر ستارگان لهستان نیز فرصت های گلزنی در نیمه نخست به دست آوردند، ام ضربات ستاره های هرتابرلین و مارسی راهی به درون دروازه آندورا پیدا نکرد تا نیمه نخست با همان تک گل لوا به پایان برسد.

 

1585749

 


در نیمه دوم آندورا دست به انجام یک بازی تدافعی زد ولی حملات لهستان در دقیقه 55 به ثمر نشست. لواندوفسکی که این روزها توانسته فرم آماده خودش را حفظ کند، قذر پاس ژوزویاک را دانست و گل دوم را برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند. این شصت و ششمین گل ملی لوا برای لهستان بود.


البته دقایقی بعد لواندوفسکی به دلیل آسیب دیدگی از زمین بازی بیرون رفت و حالا گفته شده که او نزدیک به 10 روز نیاز به استراحت دارد و بدین صورت بازی حساس بایرن و لایپزیش را از دست داد.


لهستان در دقایق پایانی بازی توسط کارول به گل سوم نیز دست پیدا کرد و این بازی را با پیروزی به پایان رساند. هر چند لواندوفسکی طی دو بازی اخیر موفق شد 3 گل برای کشورش به ثمر برساند ولی آسیب دیدگی بی موقع او، باعث نگرانی هواداران بایرن شده است.


هر چند که لهستان موفق به شکست آندورا شد ولی عملکرد شاگردان پائولو سوزا مورد انتقاد روزنامه های این کشور قرار گرفت چرا که آنها انتظار داشتند لهستان در این بازی به راحتی از سد حریف کم نام و نشان خود عبور کند ولی آنها علاوه بر اینکه روی نبوغ فردی لواندوفسکی موفق به شکست آندورا شدند، در راه گلزنی به این تیم به معنای واقعی رنج کشیدند. کلمه ای که روزنامه لهستانی نیز آن را به تیتر یک خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ها