کد خبر : 1746481 | 13 فروردين 1400 ساعت 10:30 | 95.8K بازدید | 7 دیدگاه

مک تامینی: مسی من را بابت خطای اسمالینگ مقصر می‌دانست

گرفتن پیراهن مسی به قیمت فروختن هم‌تیمی!

اسکات مک تامینی، ستاره منچستریونایتد، می گوید که در بازی سال 2019 بارسلونا و یونایتد، لیونل مسی او را مقصر خطای اسمالینگ بر روی خودش می دانست.

گرفتن پیراهن مسی به قیمت فروختن هم‌تیمی!

به گزارش "ورزش سه"، مک تامینی درباره ماجرایی که باعث شد تقریبا نتواند پیراهن لیونل مسی را بگیرد صحبت کرده است. در دیدار بارسلونا و منچستریونایتد در چمپیونزلیگ ظاهرا لیونل مسی به اشتباه فکر می کرد که مک تامینی بوده که با آرنج به او ضربه زده است.

کاتالان ها در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در سال 2019 در مجموع 4-0 شیاطین سرخ را شکست دادند و مسی در بازی برگشت دوبار دروازه یونایتد را باز کرد.

در دیدار رفت بین بارسا و یونایتد، مسی برخوردی با کریس اسمالینگ، مدافع منچستریونایتد، داشت که در نهایت باعث شد کاپیتان کاتالان ها یک ضربه آرنج به صورتش دریافت کند و مجبور به مداوا روی سر و صورت خون‌آلود خود شود.

 

1586620

 

1586622

 

وقتی در پایان بازی مک تامینی سرخیو رومرو را واسطه کرد تا پیراهن مسی را بگیرد، کاپیتان بارسا  تمایلی به دادن پیراهنش نداشت چرا که فکر می کرد مک تامینی بوده که با ضربه آرنج یک بینی خونی را به او هدیه داده است.

 

1586619

 

مک تامینی در پاسخ به این سوال که چه کسی را بهترین بازیکن در جهان می داند، گفت: "صد درصد مسی. بله مسی مسی. می دانید من پیراهن او را هم گرفته ام!

وقتی در 2019 برابر او بازی می کردیم کریس اسمالینگ با آرنج روی او خطا کرد و باعث شد خون از بینی او راه بیافتد. و او فکر می کرد من بودم که خطا کردم! چون به سرخیو رومرو گفتم "لطفا میشه با مسی صحبت کنی و پیراهنش را برایم بگیری؟"

رومرو برگشت و گفت "مسی فکر می کند که تو بودی که با آرنج به او ضربه زدی. من گفتم نه نه نه نه... به مسی بگو من نبودم. حتما او را راضی کن و پیراهنش را برای من بگیر چون این پیراهن قرار است به اتاق من بیاید. خلاصه مسی فهمید که من نبودم که به او آرنج زدم.

ببخشید کریسی. اما او کسی بود که مسی را اذیت کرد."

دیدگاه‌ها