کد خبر : 1746551 | 13 فروردين 1400 ساعت 18:29 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: به دنبال جذب سرخیو آگوئرو نیستیم

میکل آرتتا مدعی شد آرسنال تمایلی به جذب سرخیو آگوئرو، ستاره منچسترسیتی ندارد.

آرتتا: به دنبال جذب سرخیو آگوئرو نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرخیو آگوئرو در پایان فصل با منچسترسیتی تمام می شود و جدایی این بازیکن از جمع سیتیزن ها قطعی خواهد بود. در کنفرلنس خبری پیش از دیدار حساس این هفته آرسنال مقابل لیورپول، میکل آرتتا، سرمربی جوان توپچی ها در مورد این مسابقه و شایعات جذب سرخیو آگوئرو صحبت کرده است.

 

دیدار مقابل لیورپول: "من فکر می کنم این شرایط مسابقه است که سبک بازی یک تیم را مشخص می کند. گاهی اوقات شما باید با سبک بازی حریف سازگار شوید زیرا آنها از شما بهتر هستند و گاهی اوقات می توانید حریف را با سیستم خودتان وفق دهید.

 

1586545

 

جریان دیدار این هفته مقابل لیورپول نیز با توجه به توانایی های ما و حریف مشخص خواهد شد، اما بی تردید سبک بازی ما با سال گذشته تفاوت خواهد داشت. وقتی در مقابل تیم های با کیفیت بازی می کنید، گاهی اوقات باید سبک بازی خود را با اتفاقات مسابقه را تطبیق دهید تا به نتیجه مورد نظر خود برسید."

 

شایعات انتقال سرخیو آگوئرو به آرسنال: "ما به دنبال جذب سرخیو آگوئرو نیستیم و در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی برای این بازیکن رخ می دهد. شما برای شروع یک پروژه مانند برنامه سال های اخیر منچسترسیتی به رهبر و بازیکنان با کیفیتی مانند آگوئرو نیاز دارید. سرجیو از کیفیت منحصر به فردی برخوردار بوده و فضاهایی را پید می کند که هیچ کس دیگری قادر به یافتن آن نیست. آگوئرو به روشی بسیار ساده دروازه حریفان را باز می کند، بنابراین مطمئن هستم که او پروژه مناسب برای خودش پیدا خواهد کرد."

دیدگاه‌ها