کد خبر : 1746552 | 13 فروردين 1400 ساعت 18:54 | 42.1K بازدید | 7 دیدگاه

ده سال محرومیت برای داوری با پنالتی مشکوک!

دادگاه عالی ورزشی در صربستان حکم سنگینی برای سربجان اوبرادوویچ صادر کرده است.

ده سال محرومیت برای داوری با پنالتی مشکوک!

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره و بعد از سه سال دست سربجان اوبرادوویچ، داور صربستانی رو شده و مشخص شد او در سال 2018 دچار تخلف شده است. سربجان اوبرادوویچ در جریان پیروزی 2-0 اسپارتاک سوبوتیکا مقابل رادنیکی نیش در لیگ صربستان در سال 2018 دو پنالتی بسیار بحث برانگیز اعلام کرد که هر دو پنالتی نیز تبدیل به گل شد. این بازی در مرحله پلی آف لیگ برگزار شده و برنده قادر به کسب سهمیه لیگ اروپا بود.

 

1586702

 

پنالتی دوم که در دقیقه 78 اعلام شد بسیار عجیب و بحث برانگیز بود و سربجان اوبرادوویچ بدون هیچ برخوردی در محوطه صحنه را پنالتی تشخیص داد. همچنین میلان پاکوف، بازیکن رادنیکی نیش در طی دو دقیقه دو کارت زرد دریافت کرده و به شکل عجیبی از زمین اخراج شد. این مهاجم که اکنون در تیم ستاره سرخ بلگراد بازی می کند، به عنوان شاهد اصلی در جلسه دادرسی دادگاه شرکت کرد و قاضی از او در خصوص آن مسابقه توضیحاتی خواست.

 

بدین ترتیب دادگاه در نهایت تصمیم گرفت حکم 15 ماه زندان را برای سربجان اوبرادوویچ صادر کرده و همچنین او به مدت 10 سال از انجام هر گونه فعالیت در فوتبال صربستان منع شد.

 

اما جرایم داوری در صربستن اخیرا به شدت افزایش یافته است. هفته گذشته، اسلاویسا کوکزا علیرغم رفع اتهام پس از بازجویی پلیس در رابطه با تحقیقات جرایم سازمان یافته، از سمت ریاست فدراسیون فوتبال صربستان استعفا داد.

 

1586703

دیدگاه‌ها