کد خبر : 1746560 | 13 فروردين 1400 ساعت 19:45 | 60.2K بازدید | 7 دیدگاه

برای پایان دادن به نیمکت نشینی در یووه

جی جی بوفون همبازی طارمی می‌شود؟

ممکن است جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان مشهور ایتالیایی در سال آینده هم‌تیمی مهدی طارمی بشود.

جی جی بوفون همبازی طارمی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت بوفون اسطوره تیم فوتبال یوونتوس در تابستان امسال و در شرایطی که به نظر می‌رسد ناپولی، پورتو، لیل و چند تیم دیگر به استخدام او علاقه‌مندند، به صورت جدی به جدایی از یوونتوس فکر می‌کند؛ این بازیکن 43 ساله امسال به صورت پراکنده در ترکیب یوونتوس قرار گرفته اما همچنان رکورددار انجام بیشترین بازی در تاریخ سری‌آ به شمار می‌رود.

 

برای این‌که از شرایط بوفون در یوونتوس مطلع باشید، بد نیست بدانید که او از زمان بازگشت از پاری سن ژرمن در سال 2019، تنها در 14 بازی به جای شزنی دروازه‌بان اهل لهستان یوونتوس به میدان رفته است؛ البته این بازی‌های کم تعداد مانع از شکستن رکورد پائولو مالدینی، رکورددار پیشین بازی در سری‌آ نشده است.

 

بوفون در حال حاضر با 655 بازی بیشترین تعداد بازی در سری‌آ را به خود اختصاص داده است اما بنابر گزارشات دوران حضور او در لیگ ایتالیا رو به پایان است و او احتمالا یوونتوس را ترک خواهد کرد.

 

بنا بر گزارشی که امروز گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده، بوفون در حال بررسی تمدید قرارداد با بانوی پیر نیست و قصد دارد مسیر خود را به تیم دیگری کج کند؛ این بازیکن 43 ساله در سال 2018 راهی پاری سن ژرمن شد و بعد از یکسال به یوونتوس بازگشت. اما ظاهرا بعد از نیمکت‌نشینی‌های مکرر و در شرایطی که او دوست ندارد تنها در نقش پشتیبان شزنی در ترکیب یوونتوس باشد، قصد دارد تیمی را انتخاب کند که به عنوان شماره یک در آن‌جا به میدان برود.

 

پورتو و ناپولی تیم‌هایی هستند که بیشترین شانس را برای استخدام این دروازه‌بان افسانه‌ای دارند؛ هم‌چنین تیم لیل فرانسه نیز نسبت به استخدام این گلر 43 ساله بی‌علاقه نیست.

 

نام اف سی پورتو در حالی به عنوان یکی از مشتریان احتمالی بوفون در گزارش گاتزتا دلو اسپورت مطرح شده که این تیم از دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد که در بازی مقابل یوونتوس از بهترینهای تیمش بود .

دیدگاه‌ها