کد خبر : 1746561 | 13 فروردين 1400 ساعت 19:58 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پوچتینو به مصاحبه جنجالی امباپه

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن از روند ریکاوری نیمار رضایت دارد.

واکنش پوچتینو به مصاحبه جنجالی امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه اخیرا در مصاحبه ای مدعی شد از شدت انتقادات خسته شده و همچنین هنوز تصمیمی در مورد آینده و احتمال جدایی از پاری سن ژرمن نگرفته است. مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی اما علاقه ای به دامن زدن به این حواشی نداشه و مدعی شد هنوز مصاحبه جنجالی کیلیان امباپه را نخوانده، پس تمایلی به اظهارنظر در این رابطه ندارد.

 

1573491

 

مائوریتسیو پوچتینو گفت: "من نمی توانم در مورد اظهارات کیلیان امباپه صحبت کنم، زیرا آنها را ندیدم و نشنیده ایم. اما دیروز امباپه در شرایط خوبی به اردوی پاری سن ژرمن ملحق شد و اوضاع فعلی او خوب است. ما باید از نظر فیزیکی همه بازیکنان را مدیریت کنیم.

 

بازی فردا دشوار خواهد بود. لیل در حال حاضر بسیار آماده است. اما سه امتیاز فردا تعیین کننده نخواهد بود. هنوز بازی های زیادی پیش روی ما وجود دارد و دیدار مقابل لیل در مسیر مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی تعیین کننده نیست. وقفه بازی های ملی برای نیمار مهم بوده است. او توانسته هفته ها در بالاترین سطح تمرین کند. ما از نحوه تمرینات نیمار و افزایش سرعت ریکاوری این بازیکن بسیار خوشحالیم. بی تردید نیمار نیاز به بازی کردن دارد، اما ما از تعهد و تلاش او برای بازگشت طی این دو هفته اخیر رضایت داریم."

دیدگاه‌ها