کد خبر : 1746564 | 13 فروردين 1400 ساعت 20:14 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

شروع دوباره استقلال ؛ افتتاحیه 1400 در آزادی

استقلال فردا با مجیدی سال جدید را با بازی برابر پیکان شروع خواهد کرد ،سالی که برای مجیدی و کادرفنی اش پر از چالش خواهد بود

شروع دوباره استقلال ؛ افتتاحیه 1400 در آزادی

به گزارش "ورزش سه "،فرهاد مجیدی  و استقلال فردا برابر پیکان اولین بازی سال جدید را برگزار خواهند کرد .پیروزی در بازی فردا برای مجیدی از جهات زیادی اهمیت دارد.


 مجیدی جوان این‌بار برگشته تا اعتماد صورت گرفته را با نتایجش پاسخ بدهد.اعتمادی که در وجود هیئت مدیره و  تک تک هواداران این تیم دیده می شود و راه را برای او و دستیارانش هموار کرده است. فرهاد با کادر فنی جدیدش با دوپیروزی در لیگ برتر برابر فولاد در تهران و ماشین سازی در تبریز و یک برد در جام حذفی برابر رقیب فردایش  پیکان درشهر قدس، فردا شاگردانش را باید برای مصاف چهارم خودش آماده کند.


استقلال که بر اساس نظر سازمان لیگ دیدار هفته بعدش برابر نفت در آبادان را  به دلیل مجوز ستاد کرونا لغو شده می بیند فردا قبل از اعزام به عربستان آخرین نبرد خود در لیگ برتر را در تهران برگزار خواهد کرد و باید برای جا نماندن از صف مدعیان قهرمانی برنده از زمین بازی بیرون بیاید و با خیالی راحت به مصاف حریفان آسیایی برود.


مجیدی  سال قبل را خوب شروع نکرد و نمی خواهد سال جدید را هم مثل سال 99با شکست و یا حتی تساوی شروع کند. استقلال فصل قبل و  بعد از تعطیلی چهار ماهه رقابت های لیگ برتر و در اولین مصاف سال 99برابر فولاد در اهواز شکست خورد تا از صف مدعیان قهرمانی جا بماند.

دیدگاه‌ها