کد خبر : 1746826 | 14 فروردين 1400 ساعت 21:45 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش زیدان به احتمال حضور هازارد مقابل لیورپول

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که ادن هازارد به دیدار مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

واکنش زیدان به احتمال حضور هازارد مقابل لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز یک نمایش مطمئن از خود ارائه داد و موفق شد با دو گل مارکو آسنسیو و کریم بنزما از سد ایبار عبور کند تا همچنان در کورس قهرمانی رقابت‌های لالیگا باقی بماند و از طرف دیگر با روحیه ای مناسب به استقبال یک هفته پر هیاهو و تقابل با تیم های لیورپول و بارسلونا برود.

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی تیمش مقابل ایبار گفت: " به خاطر عملکرد همه بازیکنان بسیار خوشحال هستم. تیم هرگز با وجود تغییرات به مشکل نخورده است. ما خیلی خوب بازی کردیم و در نیمه اول عملکردی تماشایی ارائه دادیم. ما به خوبی بازی را کنترل کردیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم. البته در نیمه دوم تا زمان رسیدن به گل دوم کم شرایط برای مان متفاوت پیش رفت."

 

 

1587032

 

 

زیدان در ادامه گفت: "ما باید به عملکرد خوب خود ادامه دهیم. بخش دشواری از فصل را پشت سر گذاشته ایم و اکنون اینجا هستیم. برای بازیکنان بسیار مهم بود که امروز نمایش خوبی ارائه دهند. من به آینده و گذشته فکر نمی‌کنم و از زمان حال لذت می برم. من برای بازیکنان بسیار خوشحال هستم و امروز وقت لذت بردن است. بالاخره روزی کار من در اینجا به پایان می رسد اما از وضعیت کنونی لذت می برم."

 

 

1586999

 

 

درخشش مارکو آسنسیو: "من خوشحالم چرا که این عملکرد به اعتماد به نفس و انرژی می‌دهد. او حالا فکر می‌کند که به تیم کمک می‌کند و این بسیار خوب است. آنچه تغییر کرده این است که ما در بسیاری موارد سختی کشیده ایم و اکنون از شرایط لذت بیشتری می بریم."

 

ریکاوری مصدومان برای بازی با لیورپول: "امیدوارم والورده و هازارد بتوانند برگردند؛ خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 

 

1582571

دیدگاه‌ها