کد خبر : 1747415 | 17 فروردين 1400 ساعت 14:52 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

سایپا نمی خواهد سقوط کند (عکس)

شکست سایپا مقابل سپاهان در بازی نزدیک روز گذشته در ورزشگاه دستگردی منجر به افزایش فشار بر روی ابراهیم صادقی، سرمربی جوان این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی که سابقه طولانی در تیم سایپا دارد و  بعد از یک سال مربیگری، امسال را با امید زیادی آغاز کرد در حال حاضر با تیمش در رتبه سیزدهم جدول رده بندی بوده و شکست روز گذشته مقابل سپاهان برای او و شاگردانش بسیار ناراحت کننده بود.

 

 این باخت در شرایطی به ثبت رسید که سپاهانی ها در همان دقایق اولیه بازی و روی یک ارسال کرنر توسط عزت الله پورقاز به گل رسیدند. شاید اگر فریبرز گرامی، مدافع وسط تیم سایپا که به دلیل مصدومیت غایب بود، در این بازی حضور داشت حداقل روی ضربه ایستگاهی چنین موقعیتی نصیب سپاهانی ها نمی شد.

با این حال و با وجود گل زودهنگام تیم سپاهان که سایپا را زیر فشار برد بازی در نهایت حساسیت و درگیری ها ادامه پیدا کرد و نارنجی پوشان با وجود برخی تغییرات نتوانستند راهی به دروازه سپاهان پیدا کنند و با همین یک گل مغلوب میهمان خود شدند.

 

لحظه عجیب این بازی در دقایقی رقم خورد که سایپا در لحظات پایانی قصد ایجاد موقعیت روی دروازه سپاهان را داشت و می خواست از طریق ارسال پاس های مستقیم فضایی را برای استفاده از توپ های دوم و سوم پیدا کند. اما پرس شدید بازیکنان سپاهان و یارگیری نفر به نفر در نقاط مختلف میدان باعث شد که بعد از دقیقه 90 توپ چند باری به عقب و عرض رفته و فضا و روزنه کوچکی برای موقعیت سازی تیم سایپا ایجاد شود.

 

1587986

 

در نهایت و در شرایطی که بازی روز گذشته نتیجه خوبی برای سایپا به ارمغان نیاورد، چند نکته در این تیم وجود دارد که می تواند همچنان مایه امیدواری باشد؛ از جمله بازگشت امیرحسین حسین زاده، ستاره جوان این تیم که از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی رنج می برد و همچنین اضافه شدن سینا مریدی و فرزاد جعفری، دو بازیکن باکیفیت تیم فولاد که روز گذشته دقایقی برای سایپا بازی کردند. ضمن اینکه با وجود بازیکنانی مثل ابوالفضل جلالی، حسین کامیاب، محمدحسین اکبر منادی، رضا علیاری و ... سایپا از نظر سرمایه انسانی هم تیمی نیست که به نظر در مسیر سقوط قرار بگیرد و شاید به همین سبب فعلا ابراهیم صادقی که تمرکز تیمش بر اساس یک اتفاق در هفته های گذشته به هم خورده به احتمال زیاد به کار خود در سایپا ادامه خواهد داد.

 

ادامه تمرینات سایپا در شرایطی انجام می شود که شایعه حضور فکری به جای صادقی با پیوستن سرمربی سابق استقلال به نفت مسجد سلیمان نادرست از آب در آمد. از ظاهر امر این طور بر می آید که کاپیتان سابق سایپا، فضای لازم را برای ادامه کار در جمع نارنجی پوشان دارد.

 

عکس: داوود امان الله

 

دیدگاه‌ها