کد خبر : 1747417 | 17 فروردين 1400 ساعت 14:54 | 45.2K بازدید | 4 دیدگاه

حتی اگر باشگاه هم با او برخورد کند

مجیدی حرف آخر را زد؛ دانشگر به آسیا نمی‌رود

سرمربی استقلال تصمیم نهایی اش را درباره دانشگر اتخاذ کرده و این بازیکن همراه تیم به لیگ قهرمانان آسیا نمی‌رود.

مجیدی حرف آخر را زد؛ دانشگر به آسیا نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر از حدود یکماه قبل مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته و در تمرینات استقلال غایب است. مدافع آبی ها که در جریان دیدار حذفی استقلال و پیکان با فرشید اسماعیلی و بهزاد غلامپور جر و بحث کرده بود، حالا مجوز بازگشت نگرفته و بعید هم هست فعلا جایی در تیم داشته باشد.


نکته قابل توجه درباره دانشگر این است که این بازیکن تااین لحظه نامش در لیست آسیایی استقلال قرار نگرفته است. در این خصوص طی روزهای گذشته برخی نزدیکان فرهاد مجیدی برای بازگشت او وساطت هایی انجام داده اند اما این پادرمیانی ها کارساز نشده و سرمربی استقلال قصدی برای بردن دانشگر به لیگ قهرمانان آسیا ندارد.


باشگاه استقلال تا روز 19 فروردین برای اصلاح لیست آسیایی خود زمان دارد و در این خصوص گفته می‌شد شاید مجیدی تا روز آخر در این خصوص کوتاه بیاید اما او تصمیم نهایی اش را گرفته و قصدی برای بردن دانشگر به عربستان ندارد. مجیدی به مسئولان باشگاه نیز تاکید کرده اقدامی برای دریافت ویزای دانشگر نکنند تا مشخص شود این ستاره غایب بزرگ استقلال در رقابت های آسیایی باشد.


مساله اصلی درباره دانشگر این است که در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال اعلام کرد که این بازیکن می تواند به هر تیم دیگری برود و فوتبالش را در جای دیگری دنبال کند اما این بازیکن قبول نکرد و به امید آنکه مجیدی کوتاه می آید و به تمرینات برمی گردد کارش را دنبال کرد.


درباره دانشگر روز گذشته حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد که قرار است جلسه کمیته انضباطی این بازیکن به زودی در باشگاه تشکیل شود. از این صحبت اینگونه برداشت شد که شاید با جریمه نقدی دانشگر توسط باشگاه مجیدی نیز راضی به بازگشتش شود اما کسب اطلاع کردیم که سرمربی استقلال قصدی برای بازگرداندن دانشگر به ترکیب تیمش ندارد.


مساله دیگری که باعث شده مجیدی قید دانشگر رابرای لیگ قهرمانان آسیا بزند، ناآمادگی بدنی او است. این مدافع حدود یکماه است با تیم تمرین نداشته و از نظر جسمانی شرایط مناسبی ندارد. به همین خاطرعملا حتی اگر با تیم به عربستان برود هم کارآیی لازم را نخواهد داشت و مجموعه اتفاقات دست به دست هم داده تا فرهاد مجیدی تصمیم به غیبت دانشگر در لیگ قهرمانان بگیرد.

دیدگاه‌ها