کد خبر : 1747584 | 18 فروردين 1400 ساعت 10:54 | 32.6K بازدید | 18 دیدگاه

لیگ برتر در قرق 7+2 مربی استقلالی!

با انتخاب علیرضا اکبرپور و محمود فکری به عنوان مربیان ماشین سازی و نفت MIS، شمار مربیان استقلالی لیگ به عدد 9 رسید.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر دو جابجایی بر روی نیمکت های تیم های لیگ برتری رخ داد و طی آن، علیرضا اکبرپور به عنوان پنجمین سرمربی این فصل ماشین سازی انتخاب شد. این تیم تبریزی که خطر سقوط به دسته اول را حس می‌کند پس از وحید بیاتلو، سعید اخباری، مهدی پاشازاده و بختیار حسین‌زاده، پنجمین مربی خود در این فصل را انتخاب کرد تا رکوردی عجیب در این زمینه خلق کند.


نفت مسجدسلیمان نیز پس از جدایی داریوش یزدی، تصمیم گرفت تا محمود فکری را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کند. فکری که خود سابقه حضور در جمع نفتی ها را دارد و او این تیم را از دسته اول به لیگ برتر رساند، پس از یک نیم فصل ناموفق در استقلال، راهی مسجدسلیمان شد تا سومین سرمربی این فصل نفت لقب بگیرد.

 

1577961


با حضور فکری و اکبرپور بر روی نیمکت این دو تیم، شمار سرمربیان استقلالی لیگ برتر، به عدد عجیب و جالب توجه 9 سرمربی رسید. فرهاد مجیدی کاپیتان سابق آبی پوشان خود نخستین مربی استقلالی است که هدایت این تیم را نیز برعهده دارد. جواد نکونام دیگر کاپیتان سابق آبی پوشان نیز هدایت فولاد را برعهده دارد و رقابت سختی میان او و تیم سابقش در جدول رده بندی شکل گرفته است.


علیرضا منصوریان دیگر کاپیتان و مربی سابق استقلال است که هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفته است. امیر قلعه نویی که سرمربی گل گهر است دیگر استقلالی پرآوازه لیگ برتر است. سیدمهدی رحمتی نیز سکان هدایت شهرخودرو را در دست دارد، فکری و اکبرپور نیز به تازگی در لیگ برتر صاحب تیم شدند تا بدین ترتیب شمار مربیان تیم های لیگ برتر که از بازیکنان و کاپیتان های سابق استقلال بر روی نیمکت خود بهره می برند، به عدد 7 برسد.

 

1580777


البته از سوی دیگر می توان نام دو مربی دیگر را نیز به این لیست اضافه کرد. رسول خطیبی که مدت کوتاهی پیراهن استقلال را بر تن کرد و ساکت الهامی که در زمان مرحوم حجازی و صمد مرفاوی جزو کادر مربیان استقلال بود، سرمربیان تراکتور و نساجی هستند که با احتساب این دو نفر، تعداد سرمربیان استقلالی لیگ برتر به عدد 9 می رسد.

دیدگاه‌ها