کد خبر : 1747602 | 18 فروردين 1400 ساعت 12:11 | 5K بازدید | 4 دیدگاه

دربی جذاب شمالی ها در جام حذفی

نساجی - ملوان؛ جنگ ریشه‌دارهای دوست داشتنی

دو تیم قدیمی شمال کشور برگزار کننده یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران خواهند بود.

نساجی - ملوان؛ جنگ ریشه‌دارهای دوست داشتنی 

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی مازنداران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی موفق شد حریف خود سایپا را پس از تساوی در وقت های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 شکست داده و به جمع 16 تیم نهایی راه یابد. بعد از قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد که نساجی باید مصاف ملوان برود؛ تیمی که در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شده بود ویستا توربین را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

 

به این ترتیب یکی از جذاب ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را بین دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی شاهد خواهیم بود؛ تیم های که از قدیمی ترین تیم های فوتبال شمال کشور به شمار رفته و به نوعی پرچم داران فوتبال شمال کشور در غرب و شرق به حساب می آیند. این دو تیم که هواداران بسیار متعصبی هم دارند، در حالی برای صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باهم رقابت خواهند کرد که بازی هایشان همواره بازی های حساس و جذابی بوده است.

 

باشگاه نساجی مازندران در سال 1338 تاسیس شد و با حفظ حیات خود در طول دهه های اخیر، به عنوان یکی از قدیمی ترین باشگاههای فوتبال ایران محسوب می شود؛ باشگاهی که هواداران بسیار متعصبی دارد و با وجود داشتن ورزشگاهی کوچک به عنوان یکی از پرهوادارترین باشگاههای فوتبال ایران به شمار می رود؛ هوادارانی که از پیر تا جوان با تیم محبوب شان زندگی می کنند و حتی در این دوران کرونایی هم به هر نحوی که شده از پشت بام های اطراف ورزشگاه به تماشای بازی تیم محبوب شان می پردازند. نساجی این روزها با ساکت الهامی جان تازه ای گرفته و هوادارانش را برای بقا امیدوار کرده است. این تیم طی سه بازی اخیر خود با سرمربی جدید سه برد کسب کرده و از انگیزه بالایی هم برای برتری مقابل ملوان و صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی برخوردار است.

 

در سمت مقابل باشگاه ملوان در سال 1348 تاسیس شد تا به مانند نساجی در میان باشگاههای قدیمی فوتبال ایران دسته بندی شود. این باشگاه هم هواداران بسیار متعصبی دارد که همواره پشت تیم شان بوده اند و بازی در انزلی همواره برای حریفان بازی های بسیار سخت و پر فشاری بوده چرا که تیفوسی های انزلی این شهر را برای حریفان به یک جهنم تبدیل می کنند. ملوان در حال حاضر در لیگ دسته یک فوتبال ایران در مکان نهم حضور دارد و با توجه به فاصله کم امتیازات در جدول هنوز هم به صعود امیدوار است. این تیم باید ماه آینده در مازندران به مصاف نساجی برود و بی شک از انگیزه های بالایی برای پیروزی در این دیدار خواهد داشت تا بتواند بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها انداخته و به عنوان یکی از قهرمانان قبلی این جام، برای یک هدف سخت تلاش کند.

دیدگاه‌ها