کد خبر : 1747608 | 18 فروردين 1400 ساعت 12:12 | 17.8K بازدید | 14 دیدگاه

کلوپ متهم می کند؛

داور با سادیو مانه خصومت شخصی داشت

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از شکست 3-1 دیشب تیمش برابر رئال مادرید از تصمیمات داور بازی به شدت انتقاد کرد.

داور با سادیو مانه خصومت شخصی داشت

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ معتقد است که لیورپول در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برابر رئال مادرید مستحق شکست بود. هر چند سرمربی آلمانی قرمزها در ادعایی عجیب علیه فیلیکس بریش، داور بازی، گفت با سادیو مانه مشکل شخصی داشته است.

 

1588300

 

پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی کلوپ به سوی داور آلمانی بازی رفت تا با او صحبت کند. در حین صحبت این دو بارها و بارها کلمه غیرمنصفانه و ناعادلانه از زبان کلوپ شنیده شد.

"غیرمنصف بدترین چیزی است که ممکن است به یک داور بگویید." بریچ در پاسخ به کلوپ گفت: "این مدلی که شما با من حرف می زنید هم غیرمنصفانه است."

 

1588303

 

اما چه چیزی سرمربی قرمزها را حتی بیش از شکست در یک بازی حیاتی در چمپیونزلیگ عصبانی کرده بود؟

بریش در دقایق پایانی نیمه اول خطای لوکاس واسکز روی سادیو مانه که در مرز محوطه جریمه مشغول به دویدن به سوی دروازه رئال بود را نگرفت. همچنین این داور در ادامه بازی یک کارت زرد هم به مانه نشان داد.

پس از یک نیمه اول ترسناک که لیورپول دو بار دروازه خود را روی ضربات وینیسیوس جونیور و آسنسیو باز شده دید، گل نیمه دوم محمد صلاح به قرمزها این امید را داد که در بازی برگشت بتوانند روی این گل در خانه حریف حساب کنند، اما وینیسیوس در نیمه دوم دبل کرد و رئال مادرید 3-1 برنده دیدار رفت شد تا شاگردان کلوپ هفته آینده در آنفیلد ماموریتی غیرممکن برای صعود به مرحله نیمه نهایی در پیش داشته باشند.

 

1588304

 

کلوپ پس از بازی گفت:  پیش از همه چیز بگویم که فکر نمی کنم که امشب شایسته پیروزی بودیم، به اندازه کافی خوب بازی نکردیم و این اولین دغدغه من است. اما آیا شایسته باخت 3-1 بودیم؟ مطمئن نیستم."

کلوپ که به شدت از این موضوع که مانه روی آن صحنه بحث برانگیز در پایان نیمه اول یک ضربه آزاد به دست نیاورده و واسکز از بازی اخراج نشده عصبانی بود، افزود: "درباره این موقعیتی که با سادیو مانه پیش آمد... باید بگویم کاری که داور امشب کرد را درک نمی کنم. آن صحنه یک خطای واضح بود. پس از آن هم سادیو هر کاری که می کرد داور علیه او سوت می زد. این درست نیست. این در حق سادیو اصلا منصفانه نبود.

به نظر من آن تصمیم روی خصومت شخصی بود چرا که او به شکلی با اتفاقی که برای مانه  افتاد، که یک خطای محرز بود، برخورد کرد که انگار او دایو زده یا یک همچین چیزی.

البته داور باعث شکست ما در این بازی نشد، ما به اندازه کافی خوب نبودیم که نتیجه بهتری بگیریم اما در این لحظات شما به یک داور منصف و مناسب احتیاج دارید. همین برای ما کافی بود."

دیدگاه‌ها