کد خبر : 1747656 | 18 فروردين 1400 ساعت 15:52 | 13.7K بازدید | 20 دیدگاه

متئو لاهوس داور قطعی؟

سرگیجه در اسپانیا برای انتخاب داور ال کلاسیکو

کمیته داوران اسپانیا برای انتخاب داور ال کلاسیکوی شنبه آینده هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.

سرگیجه در اسپانیا برای انتخاب داور ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار بارسلونا و وایادولید که داوری هایمه لاتره بحث برانگیز شد، حساسیت ها روی داوری بازی شنبه آینده ال کلاسیکو افزایش یافت. 

 

 

1588360

 

 

در پیروزی 1-0 بارسا بر وایادولید داور بازیکن وایادولید را در دقیقه 79 اخراج کرد ؛در حالی که کارشناسان داوری معتقد بودند اخراج این بازیکن غیرمنصفانه بوده است. او برخورد توپ به دست جوردی آلبا را نیز پنالتی تشخیص نداد تا در پایان بازی حتی صدای شهردار وایادولید نیز بلند شود.

 

 

1588361

 

 

ابتدا قرار بود ال کلاسیکوی بسیار حساس شنبه آینده را دی بروگوس سوت بزند. داوری که کریستیانو رونالدو را در بازی رفت سوپرکاپ سال 2017 اسپانیا در نوکمپ به شکل عجیبی اخراج کرد و از همان زمان داور محبوبی میان رئالی ها نیست.

مونوئرا مونته رو نیز گزینه دوم داوری این بازی بود اما امروز مارکا گزارش داد که کمیته داوران اسپانیا تصمیم خود را عوض کرده و قصد دارد هدایت این بازی را به متئو لاهوس داور اهل والنسیا واگذار کند. همچنین سوتو گرادو نیز داور وی ای آر خواهد بود. این خبر هنوز جنبه رسمی پیدا نکرده است.

 

 

1588362

 

 

لاهوس امشب دیدار رفت بایرن مونیخ و پی اس جی از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را سوت خواهد زد. او بازی برگشت لالیگای فصل گذشته رئال و بارسا را نیز در برنابئو سوت زد که با برتری 2-0 کهکشانی ها به اتمام رسید. جالب اینکه لاهوس یکی از داورانی است که رسانه های کاتالونیا با او ارتباط خوبی ندارند.

 

دیدگاه‌ها