کد خبر : 1747665 | 19 فروردين 1400 ساعت 12:44 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال اسپانیا در هفته‌ای که گذشت

مصدومیت جدید راموس و افزایش رقابت ‌در صدر جدول

اتفاقات مهمی طی یک هفته اخیر در فوتبال اسپانیا رخ داده است.

مصدومیت جدید راموس و افزایش رقابت ‌در صدر جدول

به گزارش "ورزش سه"، در طول یک هفته اخیر اتفاقات مهم و در نوع خود جالبی در لالیگا و فوتبال اسپانیا رخ داده است که در این جا به 10 مورد از آنها اشاره می کنیم؛ از برگزاری فینال کوپا دل ری گرفته تا شدت گرفتن رقابت قهرمانی در بالای جدول که به زیبایی لالیگا افزوده است.

 

اولین جام سوسیداد از سال 1987
فینال به تعویق افتاده فصل 20-2019 رقابت های کوپا دل ری بالاخره برگزار شد و رقابت تمام باسکی با تک گل میکل اویارزابال به سود سوسیداد خاتمه یافت. این یک لحظه ویژه برای آنها بود چراکه سوسیداد توانست اولین جام خود را از سال 1987 به دست آورد.
نکته جالب اینکه سوسیداد و اتلتیکو بیلبائو روز چهارشنبه و این مرتبه در چارچوب هفته بیست و نهم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

 

1588372

 

 

انتخاب بنزما به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس
جایزه بهترین بازیکن ماه مارس لالیگا به ستاره فرانسوی رئال مادرید یعنی کریم بنزما اهدا شد که پنج گل در سه بازی به ثبت رساند تا نشان دهد در فرم فوق العاده ای به سر می برد. یان اوبلاک، یوسف ان نسیری، لیونل مسی، دانیل واس، بورخا ایگلسیاس و جرارد مورنو دیگر نامزدها بودند اما بنزما در جایگاه نخست قرار گرفت.

 

 

1588374

 

 

افزایش رقابت برای قهرمانی لالیگا
شکست یک گله اتلتیکو مادرید برابر سویا باعث شد که رقابت قهرمانی در صدر جدول لالیگا به اوج خود برسد. این رقابت زمانی تنگاتنگ تر شد که دو تیم بارسلونا و رئال مادرید به ترتیب برابر وایادولید و ایبار به پیروزی رسیدند تا بر جذابیت مسابقات افزوده شود.

 

قرارداد جدید ناچو مونرال
این یک هفته شلوغ برای ناچو مونرال به حساب می آمد چرا که او علاوه بر کمک به قهرمانی سوسیداد در رقابت‌های کوپا دل ری، قرارداد خود را با این تیم تا سال 2022 تمدید کرد.

 

 

1588379

 

 

اولین هت تریک جرارد مورنو در لالیگا
جرارد مورنو این هفته با به ثمر رساندن هر سه گل ویارئال برابر گرانادا به فرم فوق العاده خود ادامه داد. این اولین هت تریک مورنو در رقابت‌های لالیگا به حساب می آمد و باعث شد که او 19 گله شود‌. در واقع این بازیکن در حال حاضر فقط لیونل مسی را بالاتر از خود می بیند.

 

بازگشت چیمی آویلا بعد از 435 روز
با حضور در دیدار دو تیم اوساسونا و ختافه که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، چیمی آویلا بعد از مدت ها به زمین مسابقه بازگشت. او به خاطر مصدومیت زانو 435 روز از میادین دور بود و بازگشت این بازیکن لحظه‌ای بسیار خوب برای اوساسونا و تمام طرفداران فوتبال اسپانیا به شمار می‌آمد.

 

مصدومیت جدید راموس
این هفته یک خبر جدید و البته بد در مورد سرخیو راموس منتشر شد؛ جایی که مشخص شد او هنگام حضور در تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت شده است. این بدان معنا بود که کاپیتان رئال مادرید چند بازی مهم این تیم در ماه آوریل را از دست خواهد داد.

 

 

1588373

 

 

جشن تولد اوئسکا با پیروزی
29 مارس شصت و یکمین سالروز تاسیس باشگاه اوئسکا به شمار می آمد. این جشن با پیروزی این تیم در دیدار مقابل لوانته تکمیل شد؛ بردی که باعث شد روند ناامیدکننده این تیم بالاخره متوقف شود.

 

قرارداد جدید الکس کویادو
باشگاه بارسلونا این هفته قرارداد الکس کویادو، ستاره جوان و آینده‌دار خود، که در تیم دوم بازی می کند را تمدید کرد. قرارداد جدید او تا سال 2023 اعتبار خواهد داشت.

 

حضور تیم ملی اسپانیا در یک‌چهارم نهایی یورویی زیر 21 سال
تیم زیر 21 اسپانیا موفق شد با نتایج خوب در دور گروهی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اروپایی راه پیدا کند. آنها با کمک برخی بازیکنان حاضر در لالیگا به این مهم دست یافتند.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها