کد خبر : 1747750 | 18 فروردين 1400 ساعت 22:10 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

بقای ام‌صلال قطعی شد؛

جدال حساس چشمی- رضاییان به نفع روزبه(عکس)

ام‌صلال با بهره‌مندی از مدافع ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل السیلیه شد تا بقای خود در لیگ ستارگان را قطعی کند.

جدال حساس چشمی- رضاییان به نفع روزبه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر، تیم ام‌صلال که مثل دیدارهای قبل روزبه چشمی را در خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در استادیوم حمد بن خلیفه دوحه در حالی به مصاف السیلیه رفت که این تیم هم رامین رضاییان را در سمت راست خط دفاعی می‌دید.

 

السیلیه که هفته گذشته به برتری مقابل قطر اس. سی رسیده و به دنبال دومین برد پیاپی بود، حملات زیادی روی دروازه ام‌صلال به وجود آورد که عملکرد خوب خط دفاعی این تیم ازجمله روزبه چشمی اجازه نداد یاران رضاییان به گل برسند.

 

در دقیقه ۳۶ السیلیه صاحب یک ضربه پنالتی شد که تیاگو برزیلی توپ را به تیرک عمودی دروازه ام‌صلال کوبید تا دروازه یاران چشمی همچنان بسته بماند و نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

یاران چشمی که در این دیدار خانگی به دنبال کسب پیروزی و قطعی کردن بقا در لیگ ستارگان قطر بودند، در نیمه دوم بهتر کار کردند و پس از حملات متوالی موفق شدند در دقیقه ۵۹ در حالی گل اول را به ثمر رسانند که پیش از باز شدن دروازه السیلیه، رامین رضاییان یکبار توپ را از روی خط بیرون کشیده بود.

 

1588445

 

 

در ادامه السیلیه با حملات پیاپی و استفاده از ارسال‌های رضاییان از جناح راست زمین سعی در رسیدن به گل مساوی داشت که عملکرد خوب دروازه‌بان و خط دفاعی ام‌صلال اجازه نداد آنها به گل دست پیدا کنند.

 

السیلیه در دقیقه ۸۹ در آستانه باز کردن دروازه ام‌صلال قرار داشت که پس از دفع روزبه چشمی که به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد، این مدافع ایرانی دو بار با دفع توپ‌های تماشایی مانع از گلزنی یاران رضاییان شد و توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

 

در نهایت یاران روزبه چشمی موفق شدند به برتری یک بر صفر خانگی مقابل السیلیه دست پیدا کنند تا با این برد ۲۱ امتیازی شوند و در فاصله یک هفته به پایان فصل، در جایگاه دهم جدول بمانند، اختلاف‌شان با الخور را به ۵ امتیاز افزایش دهند و بقای خود در لیگ ستارگان قطر را قطعی کنند.

 

السیلیه نیز که با کسب تساوی یا برد می‌توانست به رده هفتم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کند، با این تساوی در جایگاه هشتم ماند.

 

 

1588444

دیدگاه‌ها