کد خبر : 1747765 | 18 فروردين 1400 ساعت 23:21 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعود شگفت انگیز آلمالیق به لیگ قهرمانان

نماینده ازبکستان در میان شگفتی، موفق شد از سد الغرافه گذشته و راهی گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا شود.

صعود شگفت انگیز آلمالیق به لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم های الغرافه و آلمالیق در ریاض به مصاف هم رفتند که نماینده ازبکستان در میان شگفتی، موفق شد تیم قدرتمند قطری را شکست داده و راهی مرحله گروهی شود.


در این دیدار برخلاف انتظارها، این تیم آلمالیق بود که نبض بازی را در دست داشت و فرصت های بیشتری را به روی دروازه رقیب نامدار خود خلق کرد ولی یوسف حسن سنگربان الغرافه شب خوبی داشت و موفق به ثبت 6 سیو شد.


در پایان 90 دقیقه، دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا وقت های تلف شده، تیم برنده را تعیین کند. در حالیکه دو زمان 15 دقیقه ای نیز با تساوی بدون گل رو به اتمام بود و تیم ها خود را برای ضربات پنالتی آماده می کردند، این تیم آلمالیق بود که از آخرین فرصت خود نهایت بهره را برد.


در دقیقه 120 کرنر ارسالی و عجیب و غریب بازیکن آلمالیق به صورت مستقیم در حال ورود به دروازه بود که توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و مدافع الغرافه برای کنترل توپ برگشتی، دچار اشتباه شد و خوان ژوکیچ در آخرین ثانیه بازی توپ را به طاق دروازه حریف چسباند تا آلمالیق که در فصل گذشته رتبه سوم لیگ ازبکستان را کسب کرده بود، حالا راهی مرحله گروهی می شود.


بدین ترتیب، آلمالیق در گروه نخست با تیم های الهلال عربستان، شباب الاهلی امارات و استقلال تاجیکستان در یک گروه قرار گرفت. دیدارهای این گروه به میزبانی الهلال و در ریاض برگزار می شود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها