کد خبر : 1747769 | 18 فروردين 1400 ساعت 23:39 | 53.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازدید مدیران پرسپولیس از ورزشگاه جدید (عکس)

مدیران باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه شهدای گمنام از شرایط این مجموعه، بازدید کردند.

بازدید مدیران پرسپولیس از ورزشگاه جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره باشگاه، سیدمحمد فیاض عضو هیات مدیره باشگاه و شهردار منطقه 18 تهران،  علی توکلی شهردار منطقه 19،  ابراهیم شکوری معاون اجرایی و علی عطایی معاون اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس، از جمله نفراتی بودند که در ورزشگاه شهدای گمنام که در اختیار پرسپولیس قرار گرفته است، حضور پیدا کردند و به بازدید از این مجموعه پرداختند.


این ورزشگاه برای این که مورد بهره‌وری مناسب قرار بگیرد، به افزایش امکانات و بازسازی و بهسازی بخش‌های مختلف نیاز دارد. در جریان این بازدید میدانی، هماهنگی برای این مسائل صورت گرفت.

 

قرار است اقدام‌های عمرانی به زودی و همزمان با حضور تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هند و برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شود و این مجموعه بعد از آماده‌سازی برای فصل پیش‌روی رقابت‌های فوتبال پایه تهران در اختیار آکادمی فوتبال پرسپولیس، قرار می‌گیرد تا محل برگزاری تمرینات، بازی‌ها و استعدادهای فوتبال باشد.

 

مدیریت باشگاه پرسپولیس بر توجه به فوتبال پایه و تقویت ساختارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این بخش تاکید دارد و بازسازی و تجهیز مجموعه شهدای گمنام برای تبدیل شدن به کمپ و مرکز تیم‌های پایه و توسعه فوتبال به عنوان یادگاری برای آینده فوتبال پرسپولیس و تهران در همین راستا، صورت می‌گیرد.

 

1588518

 

1588519

 

1588520

 

1588521

دیدگاه‌ها