کد خبر : 1747779 | 19 فروردين 1400 ساعت 00:25 | 27.2K بازدید | 4 دیدگاه

پیرلو: تماشای لیگ قهرمانان عصبی ام کرد!

آندره آ پیرلو ابراز امیدواری کرد تیمش همیشه به سبک دیدار مقابل ناپولی بازی بکند.

پیرلو: تماشای لیگ قهرمانان عصبی ام کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب موفق شد در تورین با نتیجه 1-2 ناپولی را مغلوب کرده و بحران اخیرا را موقتا به دست فراموشیی بسپارد. آندره آ پیرلو در پایان این دیدار مدعی شد از تماشای بازی های دیشب لیگ قهرمانان عصبی شده، زیرا تیمش را محق حضور در این مرحله از رقابت ها می دانسته است.

 

آندره آ پیرلو گفت: "وقتی چنین روحیه ای داشته و وقتی خودت را برای هم تیمی ات فدا می کنی، چنین نتیجه ای هم حاصل می شود و شاید این همان چیزی باشد که ما در بازی های دیگر کم داشتیم. ما این روش با حضور با دو وینگر کناری را تمرین کرده و فضایی را برای فدریکو که یزا و خوان کوادرادو ایجاد کردیم. متاسفم که ما حملات ضد حمله بیشتری نزدیم، زیرا باید گل های بیشتری وارد دروازه حریف می کردیم.

 

1578169

 

من از ابتدای فصل سعی کردم این سبک از فوتبال را در تیم خود پیاده کنم، اما ما اخیراً هر سه روز بازی کرده، بازیکنان مدام تغییر می کردند و ما واقعاً وقت نداشتیم که روی این روش کنیم. من اشتباهات زیادی مرتکب شدم، اما دوباره این اتفاقات تکرار می شود این اولین فصل من است و من به این تجربیات برای حال و آینده نیاز داشتم.

 

ما این فرصت را داشتیم که در لیگ قهرمانان اروپا به مراحل بعدی هم بروین زیرا پورتو در سطح ما بود، اما ما با روش درستی بازی نکردیم. در هفته های بعد به بنونتو نیز باختیم و این شکست ما را از کورس اسکودتو خارج کرد.

 

تماشای بازی شب گذشته لیگ قهرمانان واقعا ما را عصبانی کرد، زیرا می دانیم که می توانستیم یکی از آنها باشیم. آیا دیبالا فصل بعد در یوونتوس باقی خواهد ماند؟ یک سال دیگر از قرارداد دیبالا مانده و خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد."

 

دیدگاه‌ها