کد خبر : 1747788 | 19 فروردين 1400 ساعت 01:13 | 25.3K بازدید | 2 دیدگاه

نیروی هوایی عراق همگروهی تراکتور شد

نیروی هوایی عراق موفق شد دیدار پلی آف را با موفقیت پشت سر بگذارد و راهی مرحله گروهی شود.

نیروی هوایی عراق همگروهی تراکتور شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم های الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق به مصاف هم رفتند که نماینده عراقی ها در ضربات پنالتی از سد حریف خود عبور کرد و جواز حضور در مرحله گروهی را به دست آورد.


در این دیدار که در استادیوم ملک عبدالله شهر جده برگزار شد، دو تیم الوحده و نیروی هوایی عراق با تعیین تیم آخر گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. در دقیقه 24 پرتاب اوت سلیمان هزازی به یوسف نیاکاته مهاجم فرانسوی الوحده رسید و این بازیکن با استفاده از غفلت خط دفاعی تیم عراقی، دروازه نیروی هوایی را باز کرد.


در این بازی که الوحده موقعیت های بیشتری را به روی دروازه صدرنشین لیگ عراق خلق کرد، بازی با همان تک گل رو به پایان بود که ایمن حسین مهاجم ملی پوش عراقی با یک چرخش زیبا و شلیکی دیدنی، دروازه نماینده عربستان را در دقیقه 91 باز کرد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.


در وقت های اضافی نیز گلی به ثمر نرسید و سرمربی نیروی هوایی با تعویضی جالب توجه، سنگربان خود را در دقیقه 120 از زمین بازی بیرون کشید و محمد صالح دروازه بان جوان و بلند قامت خود را به بازی فرستاد تا او در مقابل ضربات پنالتی، در برابر بازیکنان الوحده بایستد.


محمد صالح که در مقابل 5 ضربه پنالتی حریف قرار گرفت، یک پنالتی را مهار کرد و دو ضربه دیگر را بازیکنان الوحده به بیرون زدند تا در نهایت این بازی در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 به سود نیروی هوایی به پایان برسد.


با این نتیجه، صدرنشین فعلی لیگ عراق و قهرمانی احتمالی این کشور در پایان رقابت های این فصل، راهی گروه دوم شد. گروهی که تیم های تراکتور تبریز، الشارجه امارات و پاختاکور ازبکستان در آن حضور دارند.

 

1588568

دیدگاه‌ها