کد خبر : 1747804 | 19 فروردين 1400 ساعت 09:45 | 19.3K بازدید | 6 دیدگاه

کونسیسائو: از چلسی بهتر بودیم ولی مهم نتیجه است

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است که تیمش با وجود شکست مقابل چلسی نمایش خوبی از خود ارائه داده است.

کونسیسائو: از چلسی بهتر بودیم ولی مهم نتیجه است

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در حالی مقابل چلسی قرار گرفت که دو ستاره اصلی خود یعنی سرجیو اولیویرا و مهدی طارمی را در اختیار نداشت؛ با این حال شاگردان سرجیو کونسیسائو نمایش قابل قبولی از خود ارائه دادند اما نهایتاً تجربه بالای ستاره های چلسی باعث شد که با دو گل شکست بخورند.

 

سرجیو کونسیسائو در پایان بازی گفت: " نتیجه بسیار ناعادلانه است اما مسئله مهم گل هایی است که چلسی به ثمر رساند و ما نتوانستیم. تیم بازی بسیار خوبی انجام داد. ما در دفاع عملکرد کم نوسانی داشتیم و در خط حمله نیز فشار خوبی ایجاد کردیم. بازیکنان در برنامه ریزی طراحی شده فوق العاده عمل کردند."

 

 

1588607

 

 

کونسیسائو در ادامه گفت: "اولین شوت چلسی در دقیقه 32 بود که به گل منجر شد. ما ادامه دادیم و به دنبال گل زدن بودیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. چلسی در تقابل با ما احساس دشواری کرد. البته هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده و ما اعتقاد داریم که امکان گلزنی و برگرداندن نتیجه وجود خواهد داشت. ما از نظر کیفیت بازی از چلسی برتر بودیم اما مسئله مهم نتیجه است.

 

انگیزه ما این است که 90 دقیقه وقت داشته باشیم و بخواهیم جهت تغییر وضعیت تلاش کنیم. فکر می کنم انگیزه لازم برای جنگیدن در مرحله یک چهارم نهایی و تلاش جهت رسیدن به نیمه نهایی وجود دارد. این تیم کاملا به این امر آگاه است."

 

 

1588608

دیدگاه‌ها