کد خبر : 1747807 | 19 فروردين 1400 ساعت 10:15 | 20.1K بازدید | 6 دیدگاه

مولر: باید ۶-۳ می‌بردیم؛ غریزه قاتل‌مان را نشان ندادیم

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، درباره شکست شب گذشته این تیم برابر پاری سن ژرمن توضیح داد.

مولر: باید ۶-۳ می‌بردیم؛ غریزه قاتل‌مان را نشان ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته ابتدا با دو گل کیلیان امباپه و مارکینیوش از پاری سن ژرمن عقب افتاد اما در ادامه توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست با گل‌های ماکسیم چوپوموتینگ و توماس مولر کار را به تساوی بکشاند. این اما پایان کار نبود و در ادامه کیلیان امباپه باز هم گلزنی کرد تا پاریسی ها به پیروزی ارزشمند 3-2 آن هم در یک بازی خارج از خانه دست پیدا کنند.

 

 

1588618

 

 

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ در پایان بازی گفت: "ما باید به میزان قابل توجهی گل بزنیم. البته شما همیشه می توانید در این باره بحث کنید اما من فکر می‌کنم اگر بازی با نتیجه 6-3 به پایان می رسید هیچکس نمی توانست شکایت کند. این اتفاقی است که رخ داده است و حالا ما باید برای جبران تلاش کنیم."

 

مولر در ادامه گفت: " اگر غریزه قاتل مان را نشان می دادیم که غالبا نیز ما را از دیگران متمایز می کند، یک بازی متفاوت را مشاهده می کردیم. همچنین واضح است که شما هیچگاه نمی توانید خط حمله قدرتمند پاریس را به شکل کامل متوقف کنید. ما رویکردی هجومی داریم به همین دلیل تعداد زیادی گل به ثمر می رسانیم، به همین علت در بسیاری از بازی ها پیروز می شویم. مقابل پاری سن ژرمن موقعیت های زیادی را از دست دادیم. "

 

 

1588619

دیدگاه‌ها