کد خبر : 1747816 | 19 فروردين 1400 ساعت 11:11 | 19.3K بازدید | 3 دیدگاه

مربیگری عمر السومة قبل از جدال با استقلال!

رسانه های عربستانی اعلام کرده اند که عمر السومة مهاجم سوری الاهلی قرار است امشب این تیم را در دیدار مقابل الرائد هدایت کند.

مربیگری عمر السومة قبل از جدال با استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی امشب آخرین دیدار خود پیش از مصاف با استقلال را در هفته بیست و پنجم لیگ حرفه ای عربستان مقابل الرائد برگزار می کند که رسانه های عربستانی خبر جالب توجهی را درخصوص این بازی مخابره کرده اند.


عمر السومة مهاجم تنومند و زهردار الاهلی که در جریان اردوی تیم ملی سوریه در بحرین از ناحیه زانوی پشت پا دچار آسیب دیدگی شد، دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشت و پس از انجام آزمایش های پزشکی در روز گذشته، مشخص شد که او مشکلی برای همراهی الاهلی در دیدار امشب مقابل الرائد ندارد.


اما اکنون رسانه های عربستانی خبر داده اند که عمر السومة قرار است امشب در نقش سرمربی تیمش ظاهر شود. لارنسیو ریجکمپ سرمربی جدید الاهلی که به تازگی به عربستان رسیده است، به دلیل حضور در قرنطینه نتوانست تمرینات تیمش را زیر نظر بگیرد و در بازی امشب نیز همراه الاهلی نخواهد بود.

 

 

1588630


از سوی دیگر، فیصل ژورمی مربی فرانسوی تیم نوجوانان الاهلی که در این مدت وظیفه انجام تمرینات تیم را برعهده داشت، به دلیل نداشتن مدرک معتبر مربیگری، اجازه حضور بر روی نیمکت تیم را ندارد و به همین دلیل مدیران الاهلی تصمیم گرفته اند که هدایت تیمشان در بازی امشب مقابل الرائد را به عمر السومة واگذار کنند.


حتی گفته شده است که السومة تصمیم گرفته است برای این بازی به استراحت بپردازد تا برای دیدار مقابل استقلال از آمادگی بالایی برخوردار باشد و السومة قصد دارد امبایه نیانگ مهاجم سابق میلان که عملکرد فاجعه باری در طول دوران کوتاه حضورش در الاهلی داشته را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار دهد. البته تمام این مسائل منوط به این است که مشکلات مجوز حضور فیصل ژورمی بر روی نیمکت الاهلی تا قبل از بازی با الرائد حل نشود و در غیر اینصورت، او در این بازی به صورت موقت مربی الاهلی خواهد بود.

دیدگاه‌ها