کد خبر : 1747820 | 19 فروردين 1400 ساعت 11:43 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه دو ستاره فرانسوی بایرن از کیلیان امباپه

کینگزلی کومان و بنجامین پاوارد، دو ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، تمجید ویژه‌ای از کیلیان امباپه انجام دادند.

تمجید ویژه دو ستاره فرانسوی بایرن از کیلیان امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه شب گذشته یک بار دیگر و این مرتبه در برابر یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر فوتبال اروپا یعنی بایرن مونیخ قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش گذاشت؛ جایی که ستاره فرانسوی موفق شد دو بار برای پاری‌سن‌ژرمن گلزنی کند تا به کسب پیروزی 3-2 این تیم در آلیانز کمک کرده باشد.

 

کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ، در پایان بازی به تمجید از امباپه پرداخت و گفت: " همین طور است او در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کند. او برابر ما بسیار تعیین کننده ظاهر شد. امیدوارم بتوانیم در مسابقه برگشت بهتر از فرصت های استفاده کنیم. برای آن مسابقه انگیزه کافی خواهیم داشت و همه چیزمان را برای پیروزی می دهیم. شکست در خانه بسیار دردآور بود اما هرگز تسلیم نمی شویم."

 

 

1588636

 

 

بنجامین پاوارد دیگر ستاره فرانسوی بایرن مونیخ نیز در تمجید از کیلیان امباپه گفت: " به او تبریک می‌گویم. امباپه بازیکن فوق العاده ای است. او یک بار دیگر این مسئله را مقابل ما به نمایش گذاشت. حالا باید روی خودمان تمرکز کنیم نه پاریس. ما باید مشابه این عملکرد را در پاریس نیز به نمایش بگذاریم. یک مسابقه بزرگ در انتظار ماست. مطمئنم که ما می توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم."

 

 

1588638

دیدگاه‌ها