کد خبر : 1747822 | 19 فروردين 1400 ساعت 12:05 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری وکیل مارادونا درباره یک اختلاف خانوادگی

ماتیاس مورلا، وکیل سابق دیه گو مارادونا، درباره رابطه نه چندان خوب دو دختر او با این اسطوره فقید صحبت کرده است.

افشاگری وکیل مارادونا درباره یک اختلاف خانوادگی

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس مورلا، وکیل سابق دیه گو مارادونا و دو دختر این اسطوره فقید یعنی دالما و جیانینا بر سر مسائل مربوط به وراثت و حقوق تصویر درگیر هستند.

 

اما وکیل سابق دیه گو مارادونا صحبت های تکان دهنده ای را مطرح کرده است. مورلا گفت: " این واضح است که مارادونا رها شد. خیلی غریب و به تنهایی از این دنیا رفت. البته  خواهر هایی که روزانه با او صحبت می‌کردند و البته چند دوست و پسرش که به ملاقات او می رفتند. دیه گو می گفت دالما و جیانینا من را دوست ندارند."

 

 

1588641

 

 

مورلا در ادامه گفت: "ما برای مراسمی جهت حمایت از نویسندگان به کلمبیا رفته بودیم. در یک لحظه سینی کوکائین از مقابل ما عبور کرد و مارادونا به من گفت بیا برویم. بعد از آن دیه گو درباره پولی که در اختیار داشتیم از من سوال کرد. باز هم می‌گویم او به جز خواهرهایش و چند دوست کسی را برای کمک نداشت.

 

فراموش نکنید وقتی از دنیا رفت نیمی از من نیز این اتفاق برایش افتاد. چیزی وجود دارد که من هرگز نمی خواهم آن را ببخشم. آن ها(دختران مارادونا) اجازه ندادند من مارادونا را ببینم. او همیشه از علاقه اش به من می‌گفت. ندیدید که دیه گو وصیتش درباره دختران را لغو کرد؟ چرا به عروسی آن ها نرفت؟ و چرا نام آلما او را عصبانی می کرد؟

 

دیه گو و آلما  تا سرحد مرگ با مارادونا جنگیدند. هر اتفاقی که افتاد بسیار ناراحت‌کننده بود. با مرگ مارادونا نیمی از من نیز مرد. حالا مدت زمانی از این موضوع گذشته و صداهایی که درباره قتل او شنیده می شود کم کم بی اعتبار می شوند."

دیدگاه‌ها