کد خبر : 1747823 | 19 فروردين 1400 ساعت 12:02 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدیدی با نظر پزشک در مسابقات تنیس شرکت می‌کند

سرمربی تیم ملی تنیس در مورد حضور بازیگر مطرح سینما در اردوی تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.

جدیدی با نظر پزشک در مسابقات تنیس شرکت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دعوت از امیر جدیدی به اردوی تیم ملی تنیس توجهات زیادی به خود جلب کرده و حواشی بسیاری نیز داشت. در همین راستا سرمربی تیم ملی که صبح امروز میهمان شبکه سه بود توضیحاتی ارائه کرد.

 

اکبر طاهری، سرمربی تیم ملی تنیس در مورد این اتفاق گفت: آقای جدیدی فکر می کنم قبل از اینکه بازیگر باشد، تنیسور بود. سال ها تنیس بازی کرده و در سنوات مختلف در مسابقات مختلف شرکت کرده است. به نظرم یک حال و هوای بهتری به این مسابقات می دهد. با این بازخوردی که دیدیم برای تنیس خوب بوده و این ورزش بیشتر دیده شده است.

 

او در پاسخ به این سوال که جدیدی بخاطر مسائل فنی دعوت شده یا حضورش برای بیشتر دیده شدن تنیس بوده، گفت: فنی امیر حالا انشالله در مسابقات می بینید. البته یک آسیب دست دارد اما تمریناتش را انجام می دهد تا اگر پزشک اجازه داد مسابقه بدهد. به نظرم بازی می کند چون طی روزهای اخیر با بچه ها برای حضور در مسابقات تمرین کرده است.

 

سرمربی تیم ملی تنیس در خصوص دعوت از هومن سیدی و علی کریمی به تیم ملی تاکید کرد: تنیس هومن سیدی را ندیدم. باید در مسابقات شرکت کند تا ببینیمش. من از علی کریمی ممنون هستم که جزو یکی از اسطوره های فوتبال هستند و حضورشان باعث بیشتر دیده شدن تنیس می شود. من بازی ایشان را ندیدم ولی شنیدم که مدت هاست منظم بازی می کنند.

 

طاهری خاطرنشان کرد: هنرمندانی مثل آقای رضا یزدانی و احسان خواجه امیری و بسیاری از دوستان بازیگران می آیند و بازی می کنند که بیشتر جنبه سلامتی و تفریح دارد. با توجه به اینکه تنیس ورزش مفرحی است، باعث جاذبه های زیادی شده است.

دیدگاه‌ها